Ferrari podle svého šéfa Maurizia Arrivabeneho vypustilo obrázky budoucí formule pro to, aby provokovalo veřejnost a vyvolalo diskusi mezi týmy.
"Auto bylo provokací. Provokací, která není daleko od reality, k níž bychom se mohli v budoucnu dostat. Ostatní týmy předložily své vlastní pohledy, protože nehovoříme o tom stylem, že 'mé auto je lepší než tvoje' nebo 'tohle jsme udělali před vámi' - tohle by bylo šílené, hloupé," uvádí Arrivabene.
"Chtěl bych požádat každý tým, aby vytvořil koncept vozu. Tak se můžeme někam posunout, stabilizovat existující situaci. Šlo o provokaci," pokračuje šéf Scuderie. Mezi další týmy, které své koncepty během zasedání Komise F1 již předložily, patří McLaren a Red Bull.
"Naší zprávou bylo zejména 'pokuste se osvobodit kreativitu a vytvořte nádherné auto.' Nebudeme říkat, že jsme byli první či druzí, nebo že to naše je lepší. Máme radost z toho, že se pokusíme pohnout se statusem quo.
Na konci ledna, když jsme představovali auto, jsem řekl, že vypadá sexy. Všichni, kdo o něm hovořili, řekli, že vypadá sexy - takhle to vypadlo z pusy. Bylo to pro mě jednoduché říct 'bella' nebo 'je to cool,' tahle věta ale vyšla z mého srdce, z mých úst.
Našimi soupeři jsou další auta ve videohrách. Když se podíváte na auta ve videohrách, vypadají fantasticky, jsou dobře navržená a cool. Když se zeptáte mladých, zda by si raději zahráli videohru, dali by tomu přednost před sledováním velké ceny. Tohle je náš soupeř, vzhled aut je tedy velmi důležitý," upozorňuje na novou konkurenci Formule 1.
V závěru se vrací k současným restriktivním pravidlům: "Sledoval jsem program, kde hovořil Gordon Murray a jeho výklad designu byl celkem zajímavý. Jedna věta, kterou řekl, byla docela zajímavá - řekl: "Nejsem si jistý, jestli bych si svou práci za dnešních pravidel užíval, protože jsou celkem omezující."
Na přílišná omezení si stěžuje také Adrian Newey, jenž se kvůli nim z F1 stahuje do ústraní. Red Bull RB11 byl posledním, kterému se věnoval naplno. I nadále však bude svým nástupcům k dispozici a k vývoji bude přispívat.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.