Sebastian Vettel poprvé při testech v Barceloně usedl za volant vozu Ferrari SF15-T. Hned ráno dostal smyk a vylétl mimo trať, zbytek dne ale odjel bez potíží. Jak hodnotí svůj výkon?
Testování ráno začalo za chladného počasí - teplota vzduchu dosahovala 7 °C a dráhy 8 °C. Ráno Vettel nezačal nejlépe: "Toto dopoledne jsem trochu pospával, a když jsem vyrazil z boxů na studených pneumatikách, dostal jsem smyk. To poslední, co jsem mohl udělat, bylo pomoct klukům očistit auto od veškerého toho štěrku."
Pak jsme pracovali zejména na spolehlivosti, odjeli jsme dobrý počet kol. Daří se nám jezdit bez příliš mnoha problémů, je však opravdu těžké říci, jak si na tom stojíme ve srovnání s ostatními. Musíme pracovat den za dnem, abychom porozuměli našemu autu," hodnotí pilot, který před letošní sezónou přišel do Maranella z Red Bullu.
S Ferrari SF15-T ale nakonec ujel 105 kol (488,8 km) a na středně-tvrdých pneumatikách dosáhl pátého nejrychlejšího času (více zde). S týmem se zaměřoval hlavně na testování spolehlivosti při delších výjezdech.
Co říká na chování nového monopostu? "Obecně jsme s Kimim potěšeni tím, jak se chová, ale stále zbývá spousta práce. Podmínky dnes byly pro všechny těžké, protože za chladného počasí byla trať hodně kluzká. Bylo to příjemné vidět našeho prezidenta v garáži. Jsem rád, že nás podporuje," dodává Vettel.
Dnešní snímky Vettela a Ferrari najdete pod článkem, kompletní fotogalerii z Barcelony zde.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.