Red Bull naznačil, že by mohl přejít na krátký nos ve stylu toho, který má Williams pro tuto sezonu. Opět se tedy ukazuje, že týmy F1 hledají nejlepší možné řešení tohoto problému.
Změna v pravidlech týkající se předních nosů představená před touto sezonou představuje pro týmy opravdu velkou výzvu. Musí totiž vymyslet, jak nejlépe nahradit ztracený přítlak a maximalizovat průtok vzduchu kolem auta. Stále více se zdá, že by nejlepším řešením mohl být krátký styl nosu, se kterým poprvé přišel Williams. S tímto řešením je ale velmi obtížné projít nárazovými testy FIA.
Samozřejmě i Red Bull vyhodnocuje rozdílná řešení a teď připustil, že je dost dobře možné, že i oni přejdou na řešení po vzoru Williamsu. "Z několika rozdílných nosů, které jsme zkoušeli, je to to, které se nám momentálně líbí nejvíce," řekl technický ředitel týmu, Rob Marshall, ohledně dlouhého nosu, se kterým tým jezdil na testech v Jerezu. "Není pochyb o tom, že v budoucnu budou rozdílná řešení a jsem si jistý, že jiné týmy připraví rozdílné nosy, křídla a kdoví co ještě. To, co jste mohli vidět první den prvního testu není tím, s čím obvykle jezdíme později."
Marshall dodal, že povinné zimní crash testy ovlivnily to, jaký nos jsme mohli vidět na voze během prvního testu, protože se Red Bull rozhodl začít s homologačním procesem hodně pozdě. "Měli jsme množství různých možností a program nárazových testů jsme začali teprve před nedávnem. Měli jsme nějaké problémy a potřebovali jsme zkusit některá jednodušší [řešení] a některá složitější [řešení]."
"Popravdě řečeno, [do Jerezu to] bylo těsné, ale ne kvůli tomu, že by náš program crash testů šel špatně - vlastně šel dobře - ale proto, že jsme, jako obvykle, začali s návrhem auta hodně pozdě,"pokračuje Marshall.
Technický ředitel Williamsu, Pat Symonds, věří, že to, že jeho tým dokázal vyrazit s krátkým dosem už od prvního výjezdu, je důkazem kvality návrhu nového FW37. "Je to o vyvážení dobrých aerodynamických řešení a těch, které dobře projdou crash testy. Cítili jsme, že aerodynamického hlediska byl lepší krátký nos, ale samozřejmě pro jednodušší projití nárazovými testy by byl dlouhý nos mnohem snadnější.
Museli jsme to tedy vyvážit. Se řešením, které máme, jsem velmi spokojen. Bylo dobré. Nebylo lehké s ním projít nárazovými testy, ale myslím, že máme jeden z kratších nosů, což ukazuje kvalitu návrhu."
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.