Předseda McLarenu, Ron Dennis, řekl, že by radši byl bez titulárního sponzora, než aby prodal lukrativní reklamní místo na monopostech pod cenou.
Tým z britského Wokingu je bez titulárního sponzora od doby, kdy skončila smlouva s Vodafonem v roce 2013. Tehdy nám McLaren sliboval, že nového představí 2. prosince 2013. Dnes je 12. února 2015 a nového tituálního sponzora týmu stále neznáme. Ron Dennis ale teď řekl, že náklady na soutěžení jsou tak vysoké, že není možné prodat právo na titulární sponzoring pod cenou.
"Tituální sponzoring už jako koncept neexistuje. Když se podíváte na to, jaký by měl titulární sponzor normálně být, tak by to mělo být někde mezi 40 a 50 % vašeho rozpočtu. Vzhledem k velikosti rozpočtů čelního týmu neexistuje žádná společnost, která by prostě přišla a dala vám takové množství peněz.
Ron Dennis peníze vždy sehnat dokázal (Honda Racing F1)
Co tedy musíte udělat, je, rozdělit to na malé kousky, abyste tak získali více společností s podobnou filozofií, které se k vám na vašem autě připojí. Jestli máme prostor pro větší společnosti na našem autě? Ano, máme. Ale realita je taková, že se dostáváme do pozice, kdy nám technologická stránka našeho byznysu poskytuje rozdílnou dynamiku [příjmů]."
Když byl tedy Dennis dotázán, jestli už vzdal snahu o nalezení titulárního sponzora, tak řekl: "Nevzdali jsme se myšlenky přilákání většího množství peněz pro naše auto, ale nechceme dávat velká loga na auta za málo peněz. Cítím se trochu jako Manchester United, který zažil pár mizerných fotbalových zápasů a v lize se propadl. Stále si myslím, že jsme Man Utd a stále si myslím, že můžeme přijít a říci: 'Chcete nás sponzorovat? Stále jsme Man Utd.' Poslední věcí, kterou byste měli dělat, je náhlé dělání obchodů, které jsou na posledním místě v ligové tabulce. Možná, že je to špatně, ale nemyslím si. Tak to alespoň vidím já."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.