Předseda McLarenu, Ron Dennis, řekl, že by radši byl bez titulárního sponzora, než aby prodal lukrativní reklamní místo na monopostech pod cenou.
Tým z britského Wokingu je bez titulárního sponzora od doby, kdy skončila smlouva s Vodafonem v roce 2013. Tehdy nám McLaren sliboval, že nového představí 2. prosince 2013. Dnes je 12. února 2015 a nového tituálního sponzora týmu stále neznáme. Ron Dennis ale teď řekl, že náklady na soutěžení jsou tak vysoké, že není možné prodat právo na titulární sponzoring pod cenou.
"Tituální sponzoring už jako koncept neexistuje. Když se podíváte na to, jaký by měl titulární sponzor normálně být, tak by to mělo být někde mezi 40 a 50 % vašeho rozpočtu. Vzhledem k velikosti rozpočtů čelního týmu neexistuje žádná společnost, která by prostě přišla a dala vám takové množství peněz.
Ron Dennis peníze vždy sehnat dokázal (Honda Racing F1)
Co tedy musíte udělat, je, rozdělit to na malé kousky, abyste tak získali více společností s podobnou filozofií, které se k vám na vašem autě připojí. Jestli máme prostor pro větší společnosti na našem autě? Ano, máme. Ale realita je taková, že se dostáváme do pozice, kdy nám technologická stránka našeho byznysu poskytuje rozdílnou dynamiku [příjmů]."
Když byl tedy Dennis dotázán, jestli už vzdal snahu o nalezení titulárního sponzora, tak řekl: "Nevzdali jsme se myšlenky přilákání většího množství peněz pro naše auto, ale nechceme dávat velká loga na auta za málo peněz. Cítím se trochu jako Manchester United, který zažil pár mizerných fotbalových zápasů a v lize se propadl. Stále si myslím, že jsme Man Utd a stále si myslím, že můžeme přijít a říci: 'Chcete nás sponzorovat? Stále jsme Man Utd.' Poslední věcí, kterou byste měli dělat, je náhlé dělání obchodů, které jsou na posledním místě v ligové tabulce. Možná, že je to špatně, ale nemyslím si. Tak to alespoň vidím já."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.