Technický šéf Williamsu, Pat Symonds, varuje před zbrklou změnou na 1000koňové motory pro sezonu 2017. Podle něj je spíše hlavní, aby týmy, které jsou v F1 teď, byly finančně zdravé.
V F1 probíhají diskuse o silnějších motorech a o tom, jak udělat závody více zajímavé pro diváky. "Líbí se mi nápad ohledně motorů, které by dávaly až 1000 koní a také nápad ohledně zajímavějších vozů.
Ale také se mi líbí představa mít na startu víc vozů. A to si myslím, že by měl být náš hlavní zájem v tento okamžik. Musíme vytvořit dobrý obchodní model a něco, co budou fanoušci rádi pozorovat. Navzájem to může být ke škodě, ale myslím, že z aktuálních pravidel toho můžeme ještě hodně získat.
Williams chce začít tam, kde vloni končil (foto: Williams F1 Team)
Hlavně jde o naše vztahy s veřejností. Myslím, že je zatím moc brzy na to, abychom hovořili o radikální změně pravidel." Ohledně potenciálu FW37 řekl: "Konkurenceschopnost je relativní věc. Udělali jsme určité kroky, které nás, doufám, posunou vpřed. Nevím ale, co udělali naši rivalové. Doufám ale, že začneme minimálně tam, kde jsme loni končili.
Úroveň vylepšování vozu v loňském roce byla jednou z věcí, na které jsem opravdu hrdý. Opravdu se nám povedlo zlepšit výkonnost našeho auta ve srovnání s konkurencí během loňského roku. Stejnou filozofii budeme používat i letos. Chceme se tam [na čelo] dostat a bojovat."
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.