Technický šéf Williamsu, Pat Symonds, varuje před zbrklou změnou na 1000koňové motory pro sezonu 2017. Podle něj je spíše hlavní, aby týmy, které jsou v F1 teď, byly finančně zdravé.
V F1 probíhají diskuse o silnějších motorech a o tom, jak udělat závody více zajímavé pro diváky. "Líbí se mi nápad ohledně motorů, které by dávaly až 1000 koní a také nápad ohledně zajímavějších vozů.
Ale také se mi líbí představa mít na startu víc vozů. A to si myslím, že by měl být náš hlavní zájem v tento okamžik. Musíme vytvořit dobrý obchodní model a něco, co budou fanoušci rádi pozorovat. Navzájem to může být ke škodě, ale myslím, že z aktuálních pravidel toho můžeme ještě hodně získat.
Williams chce začít tam, kde vloni končil (foto: Williams F1 Team)
Hlavně jde o naše vztahy s veřejností. Myslím, že je zatím moc brzy na to, abychom hovořili o radikální změně pravidel." Ohledně potenciálu FW37 řekl: "Konkurenceschopnost je relativní věc. Udělali jsme určité kroky, které nás, doufám, posunou vpřed. Nevím ale, co udělali naši rivalové. Doufám ale, že začneme minimálně tam, kde jsme loni končili.
Úroveň vylepšování vozu v loňském roce byla jednou z věcí, na které jsem opravdu hrdý. Opravdu se nám povedlo zlepšit výkonnost našeho auta ve srovnání s konkurencí během loňského roku. Stejnou filozofii budeme používat i letos. Chceme se tam [na čelo] dostat a bojovat."
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.