Ferrari připouští, že bude pro ně obtížné snížit deficit na Mercedes už od prvního závodu sezony. Tým ale očekává, že se dostane blíže v průběhu sezony.
Mattia Binotto, který u týmu minulý měsíc převzal odpovědnost za vývoj pohonné jednotky, při odhalování nového monopostu SF15-T řekl, že Ferrari má hodně co dohánět. "Motor zcela zřejmě neměl dostatečný výkon ve srovnání s našemi konkurenty.
Tohle byla jedna z naších slabin v minulé sezoně. Nemyslíme si, že by váha byla jedním z problémů. Pohonná jednotka pro Austrálii bude reprezentovat jasné zlepšení. Ale věříme, že v průběhu sezony budeme schopni udělat další výrazné kroky vpřed," říká Mattia Binotto.
"Ztráta byla taková, že bude velmi obtížné soupeřit s Mercedesem už od prvního závodu. Naším jasným cílem je snížit ztrátu v průběhu sezony." Ferrari bude používat pohonné jednotky specifikace 2015 už od prvního závodu. Následně v průběhu sezony využije možnost nasadit další novinky.
Ferrari slibuje už od začátku sezony výrazný nárůst výkonu, další má v průběhu sezony následovat (foto: Scuderia Ferrari)
"Možnost použití žetonů v průběhu sezony je z tohoto pohledu zcela jistě pomoc. Naším cílem, z pohledu žetonů, je, použít jich zkraje sezony opravdu jenom pár. Chceme si tak udržet možnost vyvíjet v průběhu sezony. Nová jednotka specifikace 2015 už získala o dost více výkonu [než stará] a budeme dále pokračovat v usilovném vývoji v průběhu sezony," dodává Binotto.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.