Dva poslední mistři světa WRC, Sébastien Loeb a Sébastien Ogier, chválí Roberta Kubicu za jeho výkon na Rally eMonte Carlo. Polák sice několikrát havaroval, avšak předváděná rychlost byla neuvěřitelná.
Robert Kubica vyhrál druhý největší počet měřených testů (po Sébastienu Loebovi). Všechny také zaujal tím, jak rychle si zvykl na pneumatiky Pirelli - ty testoval pouze během třídenního testu před soutěží (vloni se na nich svezl také v Itálii).
Kubicovu soutěž ovlivnil výjezd mimo trať již na trati první rychlostí zkoušky, do servisu v Gapu však beztak nedojel z důvodu selhání elektroniky. Do soutěže se jezdec privátního týmu ale vrátil a zajel hned několik nejrychlejších časů. Nejdelší test soutěže - přes 50 kilometrů dlouhý - dokonce vyhrál s náskokem 33s na druhého v pořadí!
Úřadující dvojnásobný mistr světa, Sébastien Ogier, z týmu Volkswagen okomentoval jeho výkon slovy: "Odvedl skvělou práci. Byl rychlý na spoustě rychlostních zkoušek a ukázal, že je schopný bojovat [na čele]. Ale všichni o Robertovi víme, že je jedním z nejlepších jezdců na světě."
Rychlost tohoto privátního Fordu Fiesta RS WRC zaujala i oba Sébastieny
Sébastien Loeb navíc upozorňuje, že výkon Roberta byl přímo srovnatelný s výkonem Sébastiena Ogiera, protože díky Rally2 měl na trati podobnou pozici jako Sébastien Ogier (jel před ním): "Robert byl velmi dobrý - opravdu mě zaujal. Byl blízko Sebovi [Ogierovi] na trati a zajel v této pozici opravdu dobré časy."
Svojí rychlostí byl překvapen i samotný jezdec: "Kdyby mi někdo dva tři týdny zpět řekl, že budu schopný jet takto rychle na Monte Carlu, tak bych mu nevěřil." Jeho soutěž ukončil problém s brzdami, kvůli kterému havaroval po průjezdu letmým cílem předposlední zkoušky soutěže. "Bylo to hodně zvláštní.
V servisu jsme měnili brzdové třmeny i disky a OK, na první zkoušce po servisu se z nich trošku kouřilo, ale něco takového od materiálu očekáváte. Ale pak, po dlouhé sekci z kopce, se brzdový pedál propadl. Přišlo to bez varování. Jediné, co mi zbývalo, bylo zatáhnout ruční brzdu, abych nás trošku zpomalil."
Videa dvou nehod z Monte Carla 2015:
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.