Podle bývalého šéfa týmu Greama Lowdona má ruský tým Marussia 48 hodin na to, aby se podařilo vyřešit problémy a mohli tak nastoupit na startovní rošt během nadcházející sezóny.
Budoucnost týmu závisí čistě na tom, zda se podaří najít vhodné investory předtím, než se ve středu uskuteční závěrečná aukce. Řada vybavení (včetně továrny v Banburry patřící nyní Gene Haasovi) bylo prodáno, avšak stále ještě zbývá dostatek, aby mohli příští rok závodit.
"Pár aukcí již proběhlo, ale žádné ze zásadního vybavení pro fungování týmu nebylo prodáno. Ale kdyby se příští týden prodalo, bylo by náročné se vrátit. Stále je to však možné (účastnit se následující sezóny). Byla by to pro F1 dobrá zpráva a stejně tak pro naše fanoušky," uvedl Lowdon pro Sky Sports.
Zájem o koupi týmu byl projeven, avšak je klíčové, aby bylo vše vyřešeno během následujících dvou dní, ještě než začne aukce, aby tým mohl pokračovat. Zda se to podaří zůstává otázkou.
Aktualizace:Středeční aukce byla zrušena, podle Johna Bootha se objevil velmi vážný zájemce: "Jsme v docela pokročilé fázi jednání s novým investorem - s důvěryhodným investorem. Odložení aukce nám dává o něco více času pro průzkum." Jaká je podle něj šance na to, že si plácnou? "Dost vysoká."
Marussia ale už nebude mít čas na stavbu nového vozu, od FIA bude potřebovat zvláštní povolení, aby mohl startovat s loňskými monoposty, protože letos se změnila technická pravidla týkající se přední části nosu. O tom by prostřednictvím faxů hlasovala Světová rada motorsportu.
Auta jsou v současné době v Abú Zabí zabalena v krabicích. Podle Bootha by to ale bylo "poměrně jednoduché" je připravit pro první závod v Melbourne.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.