VC Německa by se mohla odjet na Nürburgringu, pokud by došlo k podpisu nové dohody. Alespoň to teď pronesl nový vlastník okruhu.
Bernie Ecclestone tento týden prohlásil, že se VC Německa pojede na Hockenheimringu. Jednání mají probíhat, šéf F1 nakonec dodal: "Nemůže být na Nürburgringu, protože tam nikdo není." To se však nezdá pořadatelům zdejších závodů, kteří stále věří, že budou VC hostit.
"Byli bychom nesmírně potěšeni, pokud by se VC F1 tento rok opět odjela u nás. Musí to být ale cenově dostupné pro pořadatele. Zaznamenali jsme, co pan Ecclestone řekl, ale nechceme to komentovat," řekl tiskový mluvčí okruhu.
Organizátoři z Hockenheimringu mezitím oznámili, že pro letošek zatím není nic dohodnuté, ale že zůstávají otevření diskusi. "Máme smlouvu s panem Ecclestonem na VC v letech 2016 a 2018. Momentálně pro letošek nic nemáme. Je zde jisté specifikum, na které se teď zaměříme," řekl tiskový mluvčí okruhu.
Závod v pohoří Eifel se jel naposledy v roce 2013 (foto: Infiniti Red Bull)
Šéf trati na Hockenheimu, Georg Seiler, dodal: "Už od loňského zdejšího závodu jednáme, důvěrně jsme se domluvili. Pokud budou sedět všechny parametry, tak vidím možnost, že F1 bude na 100 % letos opět na Hockenheimringu."
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.