Dodavatel pneumatik pro Formuli 1, společnost Pirelli, věří, že návrat širších pneumatik by pomohl oživit show během závodů. Tento návrh následuje poté, co se sešli techničtí ředitelé a zástupci FIA, aby diskutovali způsoby, jak udělat Formuli 1 atraktivnější.
Jedním ze způsobů by bylo zavést širší pneumatiky - to by zlepšilo přilnavost vozů v zatáčkách a jezdci by tak mohli více 'tlačit na pilu'. Přestože debaty na toto téma jsou teprve v počátcích, šéf Pirelli, Paul Hembery, věří, že širší pneumatiky by mohly pomoci.
"Diskutovali jsme o tom s Charliem [Whitingem, ředitelem závodů F1] a vždy jsme říkali, že jsme otevření tomu, co sport potřebuje. Širší pneumatiky? To se nám líbí. Myslím, že když se podíváte na fotky aut ze 70. let, tak to [pneumatiky] není tak extrémní, že byste si řekli, že vypadají jako pro dragster. Ale spíše si řeknete 'wow, to vypadá skvěle'," říká Paul.
"Momentálně máme docela úzké gumy z několika pohledů. Jsme otevřeni diskusi, jen potřebujeme nějaké návrhy. Ale uděláme vše, co bude pro tento sport potřeba." Šéfové F1 se snaží vymyslet různá řešení pro zvýšení přítlaku, vylepšení designu aut a tak podobně, podle Hemberyho je zavedení širších pneumatik otázka jednoho roku.
Pro lepší představu, tento vůz, Renault RS10 Turbo, je z doby, kterou Hembery navrhuje(foto: Renault Sport F1)
"Pro sezonu 2016 by bylo velmi, opravdu velmi těžké to stihnout. Potřebovali bychom, aby změna přišla až od sezony 2017. Tento časový rozvrh má i svoji logiku - náš kontrakt vyprší v roce 2016, takže pokud by měl být obnoven, tak by se k tomu změna hodila."
Současné přední pneumatiky jsou 245mm široké, ty zadní pak mají šířku 325mm. Podle Paula by bylo vhodné rozšířit zadní pneumatiky na hodnoty vyšší než 400mm. "Moc rád bych se dostal přes 400mm, protože to dobře zní. Je to jako bychom měli přes 1000 koní - to by také bylo skvělé. Myslím, že nás sport potřebuje dostat zpět tyto velká čísla."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.