Alan Permane, ředitel traťových operací Lotusu, vidí důvody pro špatnou sezonu 2014 z pohledu Lotusu ve ztrátě klíčových lidí. Ti z týmu odešli před začátkem sezony 2014.
V roce 2013 opustili tým Lotus jejich technický ředitel, James Allison, a šéf aerodynamiky, Dirk de Beer. Oba přešli k Ferrari. To jsou však jen dvě nejznámější jména, která z týmu odešla. Jejich ztráta byla na výsledcích ze sezony 2014 dost poznat. Boj o vítězství, jako v sezoně 2013, byl na 'hony vzdálený' a zisk bodů byl důvod k pořádné oslavě.
"Měli jsme špatnou zimu a přišli jsme o spoustu lidí. K tomu navíc došlo k restrukturalizaci našeho oddělení aerodynamiky. Všechna čest před Nickem Chesterem, ale James Allison byl jasným vůdcem. Jeho ztráta byla velkou ránou. K tomu jsme přišli o další dobré lidi, které jsme nedokázali tak rychle nahradit," připouští Alan Permane.
Tým brzy pochopil, že E22 není dostatečně rychlé auto. Avšak některé chyby nešly opravit na loňském autě, s jejich odstraněním se muselo počkat na nový vůz. "Jsou tři nebo čtyři věci, které jsou zodpovědné za rychlost auta. Mezi ně patří aerodynamika, která u nás nebyla dobrá.
Poslední auto, na kterém Allison pracoval, bylo E21 (foto: Lotus F1 Team)
Jsme si opravdu jistí tím, co je před námi a že jsme to pro nové auto změnili," zakončil Permane. Dle něj se tým z problémů v roce 2014 hodně poučil.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.