 
            Finanční nároky, které některé týmy na své jezdce kladou, jsou "mimo kontrolu", nechal se dnes slyšet bývalý jezdec Sauberu, Adrian Sutil.
Sauber se rozhodl nahradit letošní dvojici jezdců Adrian Sutil a Esteban Gutierrez pro rok 2015 dvojicí Felipe Nasr a Marcus Ericsson. Oba noví jezdci s sebou přinášejí velký obnos sponzorských peněz.
Na otázku, jestli se staly finance důležitější než samotný talent jezdce, Němec odpověděl, že platící jezdci vždy v F1 hráli roli, avšak aktuálně se situace vymkla kontrole: "Sumy, které někteří jezdci za sezonu platí, jsou mimo kontrolu. Tak by to být nemělo. Vždycky to byl problém a vždy to tak více nebo méně bylo.
Před 20 nebo 30 lety neexistoval tým, ve kterém byste si mohli místo koupit. Teď už z nich zbylo jen několik a je to očividnější. To už se v F1 nikdy nezmění, ale mohlo by se to trošku vyvážit. Vzpomínám si ještě, když byly v F1 Minardi nebo Arrows a balancovaly na hraně s penězi. Bylo pár jezdců se sponzory, ale nebylo to [peníze] prioritou."
Je Formule 1 ještě sport?"Bylo by skvělé, kdybychom tuto situaci opět mohli mít, potom bychom mohli F1 opět označovat sportem. Momentálně je těžké říct, čím vlastně F1 je." Zatímco týmy kritizuji rozdělování příjmů a vysoké náklady, Sutil má za to, že by za svoji finanční situaci měly také nést odpovědnost.
Jel Sutil v Abú Zabí svůj poslední závod v F1? Už jedou se po roce dokázal vrátit...(foto: Sauber Motorsport AG)
"Pár týmů by mělo svoji práci odvádět lépe a dostat se do zelených čísel. Neznám interní detaily, ale pořád jsou tu týmy, které zvládají být v F1 a navíc přitom dosahovat zisků. Nemají problém, mají sponzory a vyžijí s tím. Někteří je nemají a bojují.
Já jsem jen jezdec, takže nevím, proč je v F1 taková nerovnováha. Ale nemělo by to tak být, protože stále jde o velkolepý sport," zakončil Adrian Sutil.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.