Šéf závodního týmu Red Bullu Christian Horner věří, že se jim v příští sezóně podaří stáhnout náskok Mercedesu a budou mnohem konkurenceschopnější.
Pomoci jim k tomu má i slavný konstruktér Adrian Newey. "Adrian je do toho stále hodně zapojený. Stále je dost zainteresovaný do konstrukce příštího vozu a určitě se tady kolem bude pohybovat," ujišťuje Horner pro Sky Sports.
Pochvaluje si také ostatní schopné lidi v rámci Red Bullu: "Máme skvělou sestavu. V týmu máme sílu do hloubky a několik opravdových talentů. Mnoho týmů se za těmi talenty honí, ale podařilo se nám to zvládnout.
V jezdecké sestavě máme Daniela Ricciarda, jenž letos předvedl, že je potenciálním šampionem. Je opravdu vzrušující hvězdou budoucnosti. V Daniilu Kvjatovi máme také někoho, kdo oplývá skvělou rychlostí, velkým potenciálem. Bude vzrušující sledovat jeho vývoj.
Když jste dost rychlí, jste dostatečně staří. Daniil prožil fantastický rok. V Toro Rosso byl neuvěřitelně rychlý a příležitost si plně zasloužil.," pokračuje šéf závodní stáje z Milton Keynes.
Christian Horner si uvědomuje, že konkurenceschopnost jeho Red Bullubude záležet na zlepšení Renaultu (foto: Red Bull Racing)
Úspěch Red Bullu bude z velké části záviset na pokrocích dodavatele pohonných jednotek, kterým je Renault Sport F1. "Vyhlídky jsou dobré. Renault samozřejmě pracuje velmi tvrdě v rámci možností, které máme. Myslím si, že náskok můžeme stáhnout," věří Horner.
"Mercedes letos odvedl báječnou práci, všem utekl a na nás je, abychom ho dohnali. S kluky z Renaultu pracujeme tvrdě na to, abychom se ten náskok pokusili stáhnout, a snad jim v příští sezóně dáme více zabrat," doufá šéf britského týmu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.