Podle Davida Coultharda by měl McLaren zvolit pro příští rok zkušenost a ponechat si Jensona Buttona. Ten by měl být podle všeho týmovým kolegou Fernanda Alonsa. Rozhodnutí by mělo padnout dnes.
Dnes proběhne schůzka představenstva týmu McLarenu a mělo by se rozhodnout také o jezdeckém složení pro příští rok. Veřejným tajemstvím je pravděpodobný návrat Fernanda Alonsa do Wokingu. Otázkou však zůstává, kdo bude jeho týmovým kolegou.
Lewis Hamilton nedávno uvedl, že by měli sáhnout po Jensonovi Buttonovi. Mistr světa z roku 2009 má stále co nabídnout a v letošním roce jednoznačně porazil svého kolegu Kevina Magnussena (ten získal polovinu mistrovských bodů než Brit). Nicméně možností je také další mladík a odchovanec McLarenu Stoffel Vandoorne.
Stejný názor jako Hamilton má také David Coulthard. "Vypadá to, že Jenson je ten, kdo by měl sedět v té sedačce. Byl lepším a získal více bodů než jeho týmový kolega a neříkám to kvůli jeho osobnosti nebo národnosti. Ale bohužel pro Jensona je F1 o byznysu," uvedl Skot pro Daily Telegraph.
Naráží například také na fakt, že by McLaren ponecháním Magnussena ušetřil na platech pilotům. I proto věří, že místo nakonec dostane právě mladý Dán. "Je to hodný kluk a má před sebou zářivou budoucnost, ale Jenson má velkou podporu veřejnosti. Je hodně známý, oblíbený a je osobností McLarenu," popisuje.
Pravdou je, že chování McLarenu, kdy Button vlastně stále neví, zda byl závod v Abú Zabí po patnácti letech jeho posledním v F1, sklidilo vlnu kritiky.
"McLaren je ve veřejném sportu a jeho hrdiny jsou piloti. Ti získávají fanoušky a myslím, že tohle rozhodně nebyl nejlepší rok McLarenu co se komunikace s veřejností týče. Zasloužil si Jenson, aby se s ním jednalo s větším respektem? Ano, rozhodně si to myslím," domnívá se.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.