V roce 2015 nahradí Daniil Kvjat v týmu Red Bull Racing Sebastiana Vettela. Ruský jezdec se domnívá, že je na následující krok v jeho kariéře připraven, ale žádné konkrétní cíle si nestanovil.
Daniil Kvjat se vyjádřil, proč bude v další sezoně závodit v týmu Red Bull Racing: „Svůj přestup do Red Bullu si vysvětluju tak, že se pánům Markovi a Hornerovi zalíbila má práce v Toro Rosso. Museli si vybrat a řekli si, že můj talent je dostatečný k uskutečnění přestupu. Věřím, že kdyby měli pochybnosti, v následující sezoně bych pokračoval v Toro Rosso. Je skvělé, když ve Vás lidé věří. V F1 nikdy nevíš, jak se bude situace vyvíjet, proto nějaké předpovědi o příští sezoně jsou jen nezávaznými rozhovory. Mohu říct, že jsem sám se sebou spokojen, nakolik to je jen možné. Nevím, s jakými problémy se budu bořit v příštím roce – uvidíme, jak sebevědomý budu pak.“
Daniil cítí nejenom respekt k ostatním jezdcům, ale i svoji stoupající sebedůvěru po letošních zkušenostech v závodech F1. „Chci v pohodě absolvovat sezonu, chci mít šanci na útok. Budu se snažit udělat co nejmíň chyb a zajet přitom maximum možného. Uvidíme, jak to půjde, ale já si věřím, jinak bych nebyl v Red Bullu. Měl jsem možnost vést souboje s vynikajícími jezdci, několikrát jsem bojoval s Jensonem Buttonem i Kimim Räikkönenem. Jasně, jejich vozy nebyly v uplynulé sezoně dostatečně konkurenceschopné, to ale nehraje v přímém souboji roli. Nemusel jsem se stydět ani v jednom z těch soubojů.“
Konkrétní cíle pro následující sezonu si Kvjat zatím odmítá stanovit. Moudřejší bude zřejmě po prvních závodech. „Podle papírových předpokladů bude Red Bull bojovat v roce 2015 o vyšší příčky, než Toro Rosso, proto už teď znovu přemýšlím o soubojích se špičkovými jezdci. Těžko říct, jaký v nich budu, proto si nedávám žádné konkrétní cíle, jako například získat určitý počet bodů. Neříkám, že musím být například šestkrát na pódiu a že musím zvítězit hned v prvním závodě, ale musím ukázat vše, co ve mně je. Takový cíl jsem si dal i před první sezonou v Toro Rosso a celkem se mi to povedlo.“
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.