V roce 2015 nahradí Daniil Kvjat v týmu Red Bull Racing Sebastiana Vettela. Ruský jezdec se domnívá, že je na následující krok v jeho kariéře připraven, ale žádné konkrétní cíle si nestanovil.
Daniil Kvjat se vyjádřil, proč bude v další sezoně závodit v týmu Red Bull Racing: „Svůj přestup do Red Bullu si vysvětluju tak, že se pánům Markovi a Hornerovi zalíbila má práce v Toro Rosso. Museli si vybrat a řekli si, že můj talent je dostatečný k uskutečnění přestupu. Věřím, že kdyby měli pochybnosti, v následující sezoně bych pokračoval v Toro Rosso. Je skvělé, když ve Vás lidé věří. V F1 nikdy nevíš, jak se bude situace vyvíjet, proto nějaké předpovědi o příští sezoně jsou jen nezávaznými rozhovory. Mohu říct, že jsem sám se sebou spokojen, nakolik to je jen možné. Nevím, s jakými problémy se budu bořit v příštím roce – uvidíme, jak sebevědomý budu pak.“
Daniil cítí nejenom respekt k ostatním jezdcům, ale i svoji stoupající sebedůvěru po letošních zkušenostech v závodech F1. „Chci v pohodě absolvovat sezonu, chci mít šanci na útok. Budu se snažit udělat co nejmíň chyb a zajet přitom maximum možného. Uvidíme, jak to půjde, ale já si věřím, jinak bych nebyl v Red Bullu. Měl jsem možnost vést souboje s vynikajícími jezdci, několikrát jsem bojoval s Jensonem Buttonem i Kimim Räikkönenem. Jasně, jejich vozy nebyly v uplynulé sezoně dostatečně konkurenceschopné, to ale nehraje v přímém souboji roli. Nemusel jsem se stydět ani v jednom z těch soubojů.“
Konkrétní cíle pro následující sezonu si Kvjat zatím odmítá stanovit. Moudřejší bude zřejmě po prvních závodech. „Podle papírových předpokladů bude Red Bull bojovat v roce 2015 o vyšší příčky, než Toro Rosso, proto už teď znovu přemýšlím o soubojích se špičkovými jezdci. Těžko říct, jaký v nich budu, proto si nedávám žádné konkrétní cíle, jako například získat určitý počet bodů. Neříkám, že musím být například šestkrát na pódiu a že musím zvítězit hned v prvním závodě, ale musím ukázat vše, co ve mně je. Takový cíl jsem si dal i před první sezonou v Toro Rosso a celkem se mi to povedlo.“
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.
Fernando Alonso zpochybnil dlouho tradovaný názor ve světě F1. Podle něj se v mokrých podmínkách přeceňuje faktor, který podle něj ve výsledku nehraje tak zásadní roli, jak se obvykle tvrdí.
Ferrari čeká na vítězství od Mexika 2024, kde naposledy slavil Carlos Sainz. Lewis Hamilton i Charles Leclerc proto věří, že chystané úpravy vozu SF-25 v Belgii přinesou potřebný zlom.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal bodovat už v pěti závodech po sobě, přesto podle Helmuta Marka tým zaznamenává určité zlepšení a postup kupředu.
Christian Horner nebude na startovním roštu v Belgii poprvé po téměř 21 letech. Po náhlém odvolání z čela Red Bullu zůstává mimo dění Formule 1 a sezona 2025 pro něj předčasně skončila.
Nelson Piquet Jr., švagr Maxe Verstappena, prozradil, že úřadující mistr světa se rozhodne o své budoucnosti už v srpnu. Jeho slova tak přilila olej do ohně spekulací o možném odchodu z Red Bullu.
Liam Lawson na Silverstonu závod nedokončil, když se stal obětí incidentu, který nemohl ovlivnit. Mladý Novozélanďan ale zůstává realistou a ví, že podobné situace k Formuli 1 patří, a v jeho současné pozici nováčka půjde často spíše o přežití než o boj o body.
Jeden z nejvýraznějších a nejdiskutovanějších aktérů historie Formule 1 se ozval ve chvíli, kdy Red Bull čelí otřesům po nečekaném odvolání Christiana Hornera. Bývalý vlastník šampionátu se rozhodl veřejně reagovat na události, které zasáhly nejen jeho dlouholetého přítele, ale i celý paddock – a naznačil, zda podle něj bylo možné Hornerův pád odvrátit.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.