 
            Stáj Williams jmenuje Susie Wolffovou jako svého oficiálního testovacího pilota pro sezónu 2015.
Sympatická pilotka, jejíž manžel působí jako výkonný sportovní ředitel u Mercedesu, v Grove zůstane. Příští rok se jako oficiální testovací jezdec kromě dvou testovacích dní zúčastní také dvou pátečních tréninků během závodních víkendů.
V letošní sezóně nastoupila do dvou tréninků před závody v Silverstone a na Hockenheimu, čímž se stala první ženou, která se po 22 letech zapojila do oficiální části víkendu F1. Wolffová závodila v DTM, v roce 2012 se přidala k Williamsu.
Šéfka této stáje Claire Williamsová říká, že Susie "na tým nadále působí svým silným technickým poznáním, poskytovanou zpětnou vazbou a výkonností při jízdě na dráze a na simulátoru. Neustále zvyšuje svůj čas za volantem od té doby, co se k nám přidala v dubnu 2012. Její jmenování oficiálním testovacím pilotem je přirozeným vývojem."
Susie Wolffová bude s Williamsem pokračovat; týmu dodává pohonné jednotkyMercedes, kde šéfuje její manžel Toto (foto: Susie Wolff)
Wolffová k pokračování spolupráce dodává: "Pro mě jde o další krok správným směrem. Těší mě, že Williams vidí můj pokrok, tvrdou práci a výkonnost, která se počítá. Williams se nachází ve velmi vzrušující fázi své historie a do roku 2015 si přenášíme fantastické tempo. Jsem hrdá na to, že jsou součástí týmu. Svou pozici využiji k úzké spolupráci s Felipem a Valtterim, aby zajistila, že FW37 bude stavět na silné výkonnosti, kterou prokazovalo FW36."
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.