Tak trochu sladké pocity přinesl zisk titulu pro Lewise Hamiltona, přiznal šéf Mercedesu Toto Wolff. Německý tým byl po celou sezonu dominantní a nedopadlo to kontroverzně díky Rosbergovým problémům.
Hamilton si v posledním závodě sezony vyjel první místo, zatímco jeho rival Rosberg dojel čtrnáctý kvůli problémům s rekuperačními systémy.
„Nyní je to úleva a přišla až v poslední hodině,“ uvedl Wolff o pocitech z bitvy o titul.
„Ačkoliv jsme měli titul v kapse, věděli jsme, že to bude náročné a museli jsme zůstat neutrální a poskytnou pilotům stejnou podporu. Ale nyní je to u konce a je to úleva.“
„Ale také v nás zůstávají lehce sladké pocity. Lewis Hamilton vyhrál 11 závodů a on si ten titul zasloužil. Prožil hodně vzestupů a pádů a nakonec je to on, kdo slaví titul.“
„Další věcí je, že jsme tvrdě pracovali na tom, abychom pilotům poskytli spolehlivé vozy, abychom jim umožnili boj na trati. Je pravdou, že jsme měli problém na Nicově autě, to má pro nás hořkou příchuť a jsme z toho trochu zklamaní.“
„Ale z racionálního pohledu by se dalo říci, že stěží by na titul dosáhl, když pokazil start.“
V posledním závodě sezony se objevily technické problémy na Nicově voze. Pokud by to bylo obráceně měl by volnou cestu k titulu právě Rosberg.
„Nico závod nedokončil, to je pro nás nepříjemné, protože očekáváme, že pilotům dáváme do rukou vozy, se kterými budou moci závodit až do konce,“ uvedl Toto Wolff.
„Pokud by Lewis nedojel, byl by boj o vedení v závodě a o titul mnohem větší drama. Ale to neznamená, že Rosbergovy problémy jsou pro nás přijatelnější,“ dodal šéf týmu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.