Pirelli doufá, že bude moci vyzkoušet nové pneumatiky na rok 2015 v pozávodním testu v Abú Zabí.
Dle britského Autosportu jsou ale proti nápadu vyzkoušet vývojové gumy v týdnu po GP Abú Zabí dva týmy - Force India a McLaren. Nicméně šéf Pirelli pro motorsport, Paul Hembery, řek, že je optimistický ohledně toho, že by se nakonec mohli domluvit tak, aby týmy novou specifikaci vyzkoušeli ještě před novým rokem.
"Vypadá to, že dva týmy, ktere byly proti, by už být proti nemusely. Takže si myslím, že když přijedeme s extra setem gum nad rámec roční alokace, tak to snad půjde," řekl Paul Hembery. Změny v gumách pro rok 2015 jsou přitom minimální a to v oblasti konstrukce a potenciální změny super měkké směsi.
"Nejsou nějak moc odlišné - je tam strukturální změna, ale není nijak velká. Jednotlivé elementy té sloučeniny jsou podobné těm letos a myslím, že to opravdu uvidíte v následujících dvou letech. Nemáme však žádnou možnost testovat. Více méně je to tak, že tam, kde jste teď, musíte být.
Pirelli chtělo v Abú Zabí testovat vývojové pneumatiky pro sezonu 2015, dva týmy byly proti(foto: Pirelli)
Máme rok, ve kterém se potýkáme s množstvím zastávek. Závody by možná mohly být o něco zajímavější, kdyby zde bylo pro týmy více výzev. Ale pokud budou rychlejší auta, což možná není dnes takovou výzvou, ale mohlo by to být výzvou zítra, pokud zůstanete jen stát."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.