Daniel Ricciardo prožil v Budapešti frustrující den, ale zatím nic nevzdává.
V prvním tréninku na Hungaroringu toho Daniel Ricciardo kvůli problému s baterií nenajezdil příliš a dvacet minut prostál v garáži, zatímco jeho týmový kolega zajel odpoledne třetí nejrychlejší čas. Podle Ricciarda jejich rychlost neodpovídala očekávání.
"Bylo to náročné a nemyslím, že si z dneška můžeme vzít nějaká pozitiva. Myslím, že večer možná nějaká najdeme, protože Seb měl lepší den. Trošku jsme se trápili, hledali jsme, jak zrychlit, ale nedařilo se. Bloudili jsme v kruhu a moc toho nenašli," uvedl dnes Australan.
"Ranní problém jsme vyřešili, ale celý den jsme bohužel nenapravili. Pro zítřejší trénink musíme najít chybějící rychlost, jsme kus od toho, kde bychom potřebovali být. Cílem by měla být druhá řada, uvidíme," a dodal, že v Maďarsku očekává konkurenceschopné Ferrari.
"Mercedes byl rychlejší, bohužel o dost rychlejší než jsme doufali. Ferrari je nyní možná nejbližším soupeřem," ohodnotil dnešní formu pilot Red Bullu.
I přes nejrychlejší čas druhého tréninku však dnes nebyl úplně spokojen ani Lewis Hamilton. "Přes noc musíme zapracovat na nastavení, protože s vozem ještě nejsme plně spokojeni, ale rychlost vypadá dobře," a dodal, že se trápili s přilnavostí obou sad pneumatik.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.