Christian Horner věří, že Maďarsko bude pro Red Bull dobrou příležitostí k útoku na Mercedes. Od svých parnterů - společností Total a Renault - ale stále očekává více.
Stříbrné šípy jsou letos dominantní, svůj deficit Red Bull přičítá pohonné jednotce Renaultu. V šampionátu je se 188 body druhý, na lídra ztrácí po 10 závodech už 178 bodů. Před Velkou cenou Maďarska, která se pojede o tomto víkend, však cítí šanci, že by mohl Mercedesu mohli být blíže a případně jej zdolat.
"Maďarsko je pro nás dobrou příležitostí. Singapur není příliš daleko... takže to bude zajímavé pozorovat, jak se auto bude v Maďarsku chovat. Samozřejmě, že Mercedes je ve skvělé pozici, ale snad mu budeme moci být o něco blíže už tam," říká Horner před závodem na pomalém a úzkém okruhu nedaleko Budapešti.
Nečeká však, že by jeho tým během letní přestávky udělal takový pokrok, aby smazal výkonnostní náskok Mercedesu: "Myslím, že to je těžké, protože šasi je velmi silné, jak jsme viděli v Německu v prvním a ve třetím sektoru - tam jsme se drželi vpředu, ke škoda ale docházelo v prostředním sektoru. S palivem jsme dosáhli o víkendu velmi malé zlepšení, my ale potřebujeme větší pokrok, zoufale po něm toužíme."
Sebastian Vettel na startovním roštu v Německu, kde skončil čtvrtý (foto: Red Bull Racing)
Zlepšení Totalu ani Renaultu podle něj stále nejsou dostatečná, aby byli na úrovni svého soupeře. "Doufáme ve víc. Udělali jsme velmi malý krok, musíme na tom ale dále pracovat. Změny v managementu tam [u Renaultu] jsou mnohem lepší, jsou více zapojení, přijímají to, že mají problém a snaží se věci změnit tak, abychom mohli stahovat náskok Mercedesu."
"Samozřejmě to bude chvíli trvat, teď ale mají ten správný vztah, abychom začali dělat pokroky," oceňuje Horner změny, které proběhly u jejich dodavatele pohonných jednotek - u společnosti Renault Sport F1.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.