Susie Wolffová věří, že její výkon v prvním pátečním tréninku, kterým zanechala dojem, jí může dopomoci k dalším jízdám v F1.
Hned při prvním výjezdu však Susie zatrnulo, když kvůli problému s elektronikou málem musela odstavit svůj Williams vedle tratě. Nakonec si ale v tréninku zajezdila a zakončila jej se ztrátou pouhých 2 desetin na stabilního jezdce Williamsu, Felipeho Massu. Susie se stala po 22 letech první ženou, která opět usedla do monopostu F1 a po frustraci ze Silverstone byl dnešek mnohem lepší.
"V Silverstone byl kolem toho moc velký mediální humbuk, protože se psala historie. Ale podle mě samotná akce řekne více než 1 000 slov. Často dostávám dotazy, jestli jsem dostatečně dobrá? Či jestli jsou obecně ženy dostatečně dobré [pro tento sport]? Podle mě, když mám helmu a jsem na trati, tak není žádný rozdíl ve srovnání s ostatními jezdci a to musím dokázat," říká Susie Wolff.
"V Silverstone mi tato šance unikla s celým tím ohlasem kolem, takže bylo důležité, abych ukázala výkonnost zde. A ukázala ostatním, že se mají starat hlavně o sebe. Cítila jsem se připravená, ale jak víme, prostředí F1 je těžké. Dostat šanci nebude jednoduché, ale podle mě šlo dnes o velký krok vpřed."
Pouhé dvě desetiny za Massou, to není špatný výsledek (zdroj: Pirelli)
Role Susie u Williamsu se po tomto testu opět "smrskne" na testování na simulátoru. Ona sama ale doufá, že se jí opět naskytne šance jet v monopostu přímo na trati. "Tým byl s výkonem spokojen, takže to byl důležitý krok správným směrem. Teď musím počkat a uvidíme, co bude možné. Tuto sezonu už bude těžké dostat další čas ve voze, ale to je dalším cílem na mém seznamu!"
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.