Susie Wolffová věří, že její výkon v prvním pátečním tréninku, kterým zanechala dojem, jí může dopomoci k dalším jízdám v F1.
Hned při prvním výjezdu však Susie zatrnulo, když kvůli problému s elektronikou málem musela odstavit svůj Williams vedle tratě. Nakonec si ale v tréninku zajezdila a zakončila jej se ztrátou pouhých 2 desetin na stabilního jezdce Williamsu, Felipeho Massu. Susie se stala po 22 letech první ženou, která opět usedla do monopostu F1 a po frustraci ze Silverstone byl dnešek mnohem lepší.
"V Silverstone byl kolem toho moc velký mediální humbuk, protože se psala historie. Ale podle mě samotná akce řekne více než 1 000 slov. Často dostávám dotazy, jestli jsem dostatečně dobrá? Či jestli jsou obecně ženy dostatečně dobré [pro tento sport]? Podle mě, když mám helmu a jsem na trati, tak není žádný rozdíl ve srovnání s ostatními jezdci a to musím dokázat," říká Susie Wolff.
"V Silverstone mi tato šance unikla s celým tím ohlasem kolem, takže bylo důležité, abych ukázala výkonnost zde. A ukázala ostatním, že se mají starat hlavně o sebe. Cítila jsem se připravená, ale jak víme, prostředí F1 je těžké. Dostat šanci nebude jednoduché, ale podle mě šlo dnes o velký krok vpřed."
Pouhé dvě desetiny za Massou, to není špatný výsledek (zdroj: Pirelli)
Role Susie u Williamsu se po tomto testu opět "smrskne" na testování na simulátoru. Ona sama ale doufá, že se jí opět naskytne šance jet v monopostu přímo na trati. "Tým byl s výkonem spokojen, takže to byl důležitý krok správným směrem. Teď musím počkat a uvidíme, co bude možné. Tuto sezonu už bude těžké dostat další čas ve voze, ale to je dalším cílem na mém seznamu!"
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.