Několik jezdců varuje před zmizením italské Monzy z kalendáře po roce 2016, jak bylo navrženo Berniem Ecclestonem tento týden.
Pro Gazzetta dello Sport Ecclestone odpověděl na zrušení Monzy: "Nemyslím si, že budeme dělat další smlouvu. Ta poslední pro nás byla z obchodního hlediska katastrofou."
Na toto téma se také vyjádřili Kimi Räikkönen, Lewis Hamilton a Fernando Alonso. Jezdci hovoří o potřebě udržet italský okruh v šampionátu. Kimi Räikkönen označuje Ecclestoneho návrhy jako "hloupé." "Slyšíme, jak by mohla závodům klesnout sledovanost a proto doufejme, že se tak nestane. Ale my nejsme ti, kteří o věci rozhodují, nicméně pro Ferrari je Monza důležitým místem," vysvětlil Kimi Räikkönen
Lewis Hamilton varoval před odstraněním tratí, které se líbí fanouškům."Myslím, že je důležité nezapomínat, že tento sport by neexistoval, kdyby nebylo fanoušků. Je zřejmé, že určitá obchodní rozhodnutí dělají lidé, protože skoro nikdo na tribunách není. Je zajímavé, že v Monze je okruh plný fanoušků a je to opravdová událost. Je důležité se snažit udržet diváky v tomto sportu, " řekl Hamilton.Fernando Alonso navrhuje brát Ecclestoneho komentář s rezervou. "Myslím si, že počkáme a uvidíme, jaká se chystá budoucnost pro některé závody. My jezdci na to nemáme žádný vliv. Jen se snažíme dělat dobrou show v každém závodě, " dodal pilot Ferrari.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.
Podobně jako Michael Schumacher u Mercedesu, i Lewis Hamilton naráží na limity, když jeho styl jízdy nesedí s nastavením vozu Ferrari. Bez dokonalé harmonie mezi jezdcem a monopostem se jeho výkon nedostává na maximální úroveň.
Šéf Mercedesu Toto Wolff věří, že Valtteri Bottas si návrat do Formule 1 zaslouží. Finský závodník se přitom objevuje v souvislosti s týmem Cadillac F1 před jejich debutem v sezóně 2026.
Jonathan Wheatley prohlásil, že tlak spojený s rolí šéfa továrního týmu Audi promění v něco pozitivního. Kick Sauber se mezitím připravuje na přerod v roce 2026.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.