Šéf Red Bull Christian Horner přiznal, že si o konkurenceschopnost nového turbomotoru Renaultu dělal starosti už poslední dva roky.
"Sedli jsme si s Renaultem na podzim roku 2012, abychom mu vyjádřili své obavy. Nejsou ve Formuli 1 kvůli číslům. Ve své době byli v F1 ohromně úspěšní a řekli, že v ní jsou kvůli vítězství, ne jen kvůli číslům. Nic jiného kromě úspěchu je nezajímá. Věřím, že na tom v blízké budoucnosti zapracují," říká Horner.
Po Rakousku svého motorového partnera tvrdě zkritizoval: "Spolehlivost je nepřijatelná, výkonnost jen nepřijatelná - v Renaultu musí dojít ke změnám. Takto nemůžeme pokračovat." Red Bull přemýšlel o změně dodavatele pohonných jednotek a dokonce o vývoji své vlastní.
Před Velkou cenou Británie se Red Bull rozhodl finančně Renault Sport F1 finančně podpořit a posílit vzájemné vazby, díky čemuž bude mít větší vliv na vývoj. Včera byl Horner již smířlivější: "Samozřejmě to pro ně byl těžký začátek roku. Mají tam inteligentní lidi."
"V posledních čtyřech letech jsme s nimi vyhráli osm světových šampionátů a téměř 50 závodů, takže tam mají spoustu talentů. Jen u současného balíku to všechno zatím nesedlo dohromady," soudí šéf Red Bullu.
V šampionátu na Mercedes ztrácejí propastných 158 bodů, přesto se nevzdávají: "Myslím, že Silverstone nám bude vyhovovat více než Rakousko či Montreal. Nejblíže Mercedesu jsme letos byli v Malajsii, v Monaku a v Barceloně. Silverstone je podobný a vzhledem ke zlepšením, která dosahujeme, se nám z této ztráty podaří něco ukrojit."
Sebastian Vettel je stále motivovaný a chce svůj titul obhájit: zbývá mu ale jen 11 závodů na to, aby smazal ztrátu 105 bodů na lídra šampionátu Nica Rosberga (foto: Infiniti Red Bull)
"Kluci [Mercedesu], kteří končí na prvním a druhém místě, musí být favority, viděli jsme však, že jsou pod tlakem, a stejně jako v Montrealu se věci mohou změnit. My se jen snažíme je dostihnout. Naším úkolem je dohnat je.
Seb se nevzdal naděje na nic, stále je velmi soustředěný. Prožil příšerný start ročníku. Tak už to někdy chodí, nenechal se tím zlomit a je stále velmi hladový a motivovaný a věci se mohou rychle změnit... je stále velmi, velmi motivovaný, aby ubránil svůj titul. Uvidíme, jak se bude vyvíjet druhá polovina roku," neskládá zbraně Horner.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.