Bernie Ecclestone oprášil několik let starou myšlenku a chce velkým týmům umožnit nasadit třetí monopost do závodů. Tvrdí, že malé týmy by měly skončit, pokud si to nemohou dovolit.
Ecclestone odhalil svou vizi pro budoucnost. Myslí si, že by pro F1 bylo lepší, kdyby byl menší počet týmů a více vozů na startovním roštu spíše, než jak je tomu v současnosti.
V rozhovoru pro Gazzetta dello Sport promluvil o tom, co by měly dělat současné malé týmy, protože náklady jsou mimo kontrolu. “Musí přestat, pokud nemají potřebné finance. Jsem připraven na Formuli 1, kde budou mít velké týmy tři auta a počet týmů se sníží na osm. Je lepší mít tři Ferrari nebo Caterham? Ferrari by mohlo získat nového sponzora v USA a s ním by přišel i americký jezdec, což by bylo pro F1 fantastické."
"Stejně tak to může být u jiných týmů. Vezměte si Caterham. Investoval spoustu peněz a ještě ho to bude hodně stát, takže to vypadá na platící jezdce. Nikdy nebyl úspěšný. Vyžaduje to investice do vybudování nového týmu."
Ecclestone věří, že nejlepším způsobem, jak přilákat nové týmy do F1 je, aby si zájemci o vstup koupili stávající tým, než začínat od nuly.
"Chcete-li založit nový tým, musíte mít k dispozici nejen aerodynamický tunel, simulátor ale i další věci, bez kterých se neobejdete. A to jste ještě nezačali. Pak budete potřebovat jezdce, správné techniky, inženýry, kteří postaví auto. A těch dobrých je málo, a jsou drazí. To je hlavní důvod, proč Ferrari chtělo Adriana Neweyho," dodal Ecclestone.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.