Pilot Ferrari Fernando Alonso podporuje náhled prezidenta Lucy di Montezemola na současnou Formuli 1, kterou by rád změnil.
Podle Autosportu se Montezemolo dohodl s Berniem Ecclestonem na schůzce k projednání návrhu, jak lze zlepšit závody. Ještě před rakouským podnikem Alonso sám přiznal, že se nová pravidla, nepodařila zatraktivnit tak, aby tento sport byl více atraktivní pro fanoušky. "Myslím, že prezident má pravdu, jak dělat show. Tento rok není dost dobrá v některých závodech," vysvětlil.
Jde podle něj současná F1 špatným směrem? "Náklady jsou největší problém,“ vysvětluje. "Když tedy jeden tým dominuje jako Mercedes nebo Red Bull, diváci raději budou chtít vidět trochu více akce a zábavy.“
Například jako tomu bylo při nedávné Velké ceně Kanady, kde jsme mohli sledovat neuvěřitelné vítězství australského pilota Daniela Ricciarda z mistrovského týmu Red Bull. "Budeme se snažit vytvořit lepší show v příštích závodech a v případě, že týmy a fanoušci budou mít nějaké nápady, uvítáme je."
Navrhuje podívat se do jiných sportů jsou jako je MotoGP, které by v tom mohly pomoci. A nakonec vysvětluje svůj pohled na věc „Všechny nápady, které úzce souvisí s náklady, a to není jednoduchá věc. Podle mého názoru jsme KERS vrátili, do našich vozů a dosáhli jsme elektrického zvýšení výkonu, ale nemáme na další podporu při předjíždění. Teď všichni používají stejnou energii na stejných místech, takže je nemožné předjíždět."
"Pneumatiky jsou velká věc, a konkurence v pneumatikách je velká. Pomoci bychom mohli malým týmům jako v MotoGP, a dát jiné pneumatiky nebo palivo v závodě.“ MotoGP změnilo své technické předpisy pro rok 2014 a nabídlo otevřená pravidla na to, co je dovoleno pro netovární týmy. Pravidla povolují použití měkkých pneumatik a více paliva v závodech.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.