Danielu Ricciardovi se kanadský úspěch zalíbil, dělá si naděje na další, nejlépe hned o příštím víkendu na domácím okruhu Red Bullu v Rakousku.
Daniel Ricciardo se domnívá, že Red Bull může dosáhnout druhé letošní vítězství ještě před „prázdninami“. Poprvé ve své kariéře zvítězil ve Velké ceně Kanady, když těžil z problémů Mercedesu se spolehlivostí vozů.
„Dokázali jsme využít šanci, která se náhle objevila. V Rakousku to bude zajímavý závod a Silverstone je okruh, kde byl Red Bull tradičně konkurenceschopný. Ze čtyř závodů, které nás ještě před letní pauzou čekají, by nám mohli nejméně dva vyhovovat.“
„Jsme velice výkonní z hlediska aerodynamiky, to je důvod, proč si myslím, že by právě Silverstone mohl být tím okruhem, kde bychom mohli být Mercedesu silnými soupeři.“
Před Velkou cenou Velké Británie, která je na programu za dva týdny se ale již tento víkend jede závod na Red Bull Ringu v Rakousku.
„Jsem nadšen z myšlenky, že pojedeme závod F1 na domácím okruh týmu Red Bull hned po fantastickém víkendu v Kanadě,“ prohlásil Ricciardo. „Zatím jsem se projel na okruhu jen v rámci propagačních akcí, je to nádherný okruh.“
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.