Danielu Ricciardovi se kanadský úspěch zalíbil, dělá si naděje na další, nejlépe hned o příštím víkendu na domácím okruhu Red Bullu v Rakousku.
Daniel Ricciardo se domnívá, že Red Bull může dosáhnout druhé letošní vítězství ještě před „prázdninami“. Poprvé ve své kariéře zvítězil ve Velké ceně Kanady, když těžil z problémů Mercedesu se spolehlivostí vozů.
„Dokázali jsme využít šanci, která se náhle objevila. V Rakousku to bude zajímavý závod a Silverstone je okruh, kde byl Red Bull tradičně konkurenceschopný. Ze čtyř závodů, které nás ještě před letní pauzou čekají, by nám mohli nejméně dva vyhovovat.“
„Jsme velice výkonní z hlediska aerodynamiky, to je důvod, proč si myslím, že by právě Silverstone mohl být tím okruhem, kde bychom mohli být Mercedesu silnými soupeři.“
Před Velkou cenou Velké Británie, která je na programu za dva týdny se ale již tento víkend jede závod na Red Bull Ringu v Rakousku.
„Jsem nadšen z myšlenky, že pojedeme závod F1 na domácím okruh týmu Red Bull hned po fantastickém víkendu v Kanadě,“ prohlásil Ricciardo. „Zatím jsem se projel na okruhu jen v rámci propagačních akcí, je to nádherný okruh.“
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.