Pirelli dnes oznámilo nominace svých směsí pro čtyři závody, které budou následovat po Velké ceně Kanady.
Pro premiérovou Velkou cenu Rakouska přiveze to nejměkčí, co ve svém portfoliu má. Okruh Red Bull Ring obsahuje několik úzkých a zatáčkovitých části, které vyžadují co nejvyšší mechanickou přilnavost i v nízkých rychlostech. Položený asfaltový koberec je navíc velmi jemný.
V Silverstone se ke slovu dostane pro změnu ta nejtvrdší kombinace, a to kvůli vysokým úrovním energie, které pneumatikami procházejí na jedné z nejrychlejších tratí sezóny.
Ve Velké ceně Německa se objeví počtvté super-měkká a měkká směs. Okruh v Hockenheimu sice obsahuje i rychlejší pasáže, technická část kolem stadionu však představuje významnou část kola a úrovně energetických požadavků na pneumatiky jsou obecně nízké.
Další závod se pojede na Hungaroringu, což je relativně pomalá trať. Jezdí se ale obvykle za vysokých teplot, což zvyšuje námahu pneumatik. Pirelli se bude snažit zvětšit prostor pro rozmanité strategie, proto do Maďarska dodá měkkou a středně-tvrdou směs.
Přehled směsí použitých v předchozích 6 závodech:
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.