Podle technického šéfa Red Bullu Adriana Neweyho se musí Sebastian Vettel přizpůsobit novému vozu
Jednou z příčin, proč Sebastian Vettel nepodává výkony na stejné úrovni jako Daniel Ricciardo, je podle Adriana Neweyho Sebastianův styl řízení monopostu.
Technický ředitel Red Bullu Adrian Newey se domnívá, že když se chce Vettel zlepšit, musí se přizpůsobit: „Kousek pravdy mají ti, kteří si myslí, že jednou z příčin je menší přítlak u nových vozů. Sebastian má specifický styl jízdy, a pokud bychom postavili vůz, který by jeho jízdnímu stylu vyhovoval, pak by byl velmi efektivní.
Pokud to nedokážeme, není schopen svůj styl plně využívat. Proto na tom pracujeme. Výfukový difuzor nahradit samozřejmě nemůžeme, ale Sebastian byl rychlý i před tím, než se ty difuzory objevily. Jde o proces učení se.“
Newey si nemyslí, že za Vettelovou formou se skrývají jenom problémy s vozem, Ricciardo ovládá nový Red Bull přesvědčivým způsobem. „Daniel Ricciardo byl rychlý od prvního dne. Relativně nezkušeným jezdcům přicházejícím do nových týmů to často chvíli trvá, než si zvyknout, a on se ihned přizpůsobil novým motorovým pravidlům a tím i lehce odlišné charakteristice vozu. Je velmi dobrý."
V Monaku zaznamenal Red Bull jistý pokrok, ale Newey brzdí optimismus a drží se při zemi. „Bylo to povzbuzující, ale okruh nám, řekněme, polichotil. Na následujících tratích to tedy nemusí být stejné. Montreal nemusí být našim nejsilnějším okruhem."
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.