Kimi Räikkönen od komisařů Grand Prix Monaka obdržel napomenutí za způsobení kolize s Kevinem Magnussenem. Fin ale není nadšený, protože ke kontaktu došlo až při couvání.
Komisaři Formule 1 vyšetřovali incident až po závodě a Räikkönenovi udělali napomenutí za nehodu způsobenou šest kol před cílem. Fin se snažil dostat před Magnussena ve vlásence Loews, ale při brzdění byl příliš dlouhý.
Magnussen je přesvědčen, že to byla Kimiho chyba. „Zavřel jsem dveře v Loews a on se rozhodl, že všude projede.“
Räikkönen jel na vynikajícím třetím místě, dokud nepřišel kontakt s Maxem Chiltonem během druhého výjezdu safety caru, poté jel až čtrnáctý. Pilot Marussie za to obdržel napomenutí.
"Z nějakého důvodu najel do mé zadní pneumatiky a zničl ji," smutní mistr světa z roku 2007. "Snažil se dostat do stejného kola jako zbytek pole, ale nevím, co čekal - že mu budu v takto úzké zatáčce uhýbat ze stopy, aby mě předjel?
Nevím, co si myslel. Pochopitelně že zničil můj závod a od tohoto okamžiku bylo po něm. Měl jsem dobrou pozici i dobrou rychlost. Ale opět jsem z toho nic nevytěžil a vyšel naprázdno. Tentokrát to nebyla vůbec naše chyba," zlobí se Räikkönen.
Finský pilot přiznává, že jeho manévr na Magnussena byl agresivní. „Snažil jsem se předjet na vnitřku a nemohl jsem projet zatáčku,“ řekl Räikkönen. „On jel trochu doleva a já jel přes obrubník a bylo to tam velmi těsné, ale zeď byla příliš blízko a musel jsem couvat.“
„Dokud jsem nezačal couvat, nenaboural jsem do něj. Ale v tu chvíli jsem nemyslel na body, protože zda dojedu po pár bodů za osmé místo nebo budu 10., 11., to pro mě nehraje roli.“
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.