Před závodem v Monte Carlu visí velký otazník. Zda si Mercedes na tomto specifickém okruhu udrží svou neporazitelnost, nebo bude poražen rivaly zezadu. Ani sám Mercedes si není jistý svou dominancí.
Po Barceloně Jenson Button uvedl, že by bylo úžasné, pokud by Mercedes vyhrál všech devatenáct závodů sezony, ale také dodal: „Možná Red Bull vyhraje v Monaku, protože to je okruh, kde to není o výkonu motoru.“
Lewis Hamilton, který vyhrál poslední čtyři závody, varuje, že vůz Mercedes může být v Monaku poražen, protože trať je úzká a jsou tu točité uličky.
„Myslím si, že nás mohou dohnat, protože tu není mnoho rovinek, tudíž si myslím, že to bude hodně vyrovnaný závod,“ řekl Hamilton. „Red Bull má velmi dobrý přítlak a McLaren by tu mohl být také dobrý, ale i přesto my budeme také rychlí.“
Týmový kolega Nico Rosberg souhlasí. „Red Bull se zlepšuje a také Ferrari není daleko. Oni se snaží, jak to jen jde, aby nás dohnali. Ale jsem optimistický, že můžeme zůstat vpředu.“
Porazí Rosberg konečně Hamiltona?
Německý pilot by rád porazil Hamiltona a opět vystoupal na stupínek nejvyšší. „Potřebuji být o kousek lepší a poté budu opět vpředu. Jsem přesvědčen, že nyní je řada na mě,“ řekl Rosberg.
Mika Häkkinen, mistr světa z let 1998 a 1999, řekl, že je příliš brzy na odepsání Rosberga. „Momentálně nemusí Nico dělat něco odlišně,“ řekl Fin. „Musí pokračovat v tom, aby zlepšoval své přednosti a eliminoval slabiny. A to je ten rozdíl, který se v Monaku počítá. Nico je vždy velmi silný na městských tratích.“
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.