Red Bull musí změnit pozici kamer, které musí být dle pravidel povinně umístěny na voze. Neposkytovaly dostatečně kvalitní výhled na dění před jezdcem.
Red Bull již v prvním závodě sezóny umístil kamery chytře do svého nosu, aby eliminoval negativní efekt, když jsou umístěny vně. Kamera se nachází v "panelu cudnosti" překrývající schod, její čočka je patrné pod nápisem Casio.
Tentokrát si stěžovala společnost Formula One Management (FOM), která zajišťuje videopřenosy. Záběry z Red Bullu podle ní nebyly tak kvalitní, jako z ostatních vozů, které mají konvenční uchycení těchto kamer mimo vozu.
Chytré umístění kamery Red Bullu (foto: Red Bull Racing)
Red Bull vyzkoušel určitou úpravu během testu po Velké ceně Španělska, ani s ní však FOM nebyla spokojena. Stáj z Milton Keynes proto bude muset nasadit podobné řešení, jako zbytek pole. Měli bychom se s ním setkat již zítra během tréninků v Monaku.
Tradiční umístění kamer u Mercedesu (foto: Mercedes AMG F1 Team)
A vtípek Lotusu, kterým dává najevo svůj soucit s Red Bullem:
Our thoughts for a revised @redbullracing on board camera mount... pic.twitter.com/1Iv6LspIcG
— Lotus F1 Team (@Lotus_F1Team) May 21, 2014
Fotografie dalších vozů najdete pod článkem.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.