Lewis Hamilton přiznává, že zisk čtyř vítězství v řadě za sebou byl hodně náročný. Dle jeho slov byl jeho týmový kolega Nico Rosberg v Bahrajnu i ve Španělsku rychlejší, tudíž je stále co zlepšovat.
V úvodním závodě sezony musel Hamilton odstoupit pro technické potíže, ale od té doby je neporazitelný, vyhrál v Malajsii, Bahrajnu, Číně i ve Španělsku. Jeho týmový kolega se mu vždy díval na záda z druhého místa. Oba piloty v průběžném pořadí dělí jen 3 body.
„Vítězství ve Španělsku mě ještě více nabudilo,“ řekl Hamilton. „Cítil jsem se podobně jako po Bahrajnu. Bylo to hodně těsné a vím, co jsem získal. V Malajsii a Číně jsem byl jasně vpředu, ale v Nico byl ve Španělsku a Bahrajnu rychlejší. Dojel jsem před ním a je pozitivní, že jsem vydržel ten tlak.“
„Poslední závody jsou úžasné, nikdy v kariéře jsem nevyhrál čtyři podniky za sebou. Ale mohl bych být rychlejší. Pak bych to neměl tak těžké. Neměl bych být takový negativista, ale já jsem perfekcionista. Většina lidi by říkala „Jo, vyhrál jsem závod. Ostatní se na mě tlačili, ale já vyhrál“. Ale já chci být perfektní. To ale neznamená, že nejsem spokojený. Ve Španělsku to byl skvělý víkend, ačkoliv v kvalifikaci jsem mohl být poražen.“
Mistr světa z roku 2008 by rád i nadále rozšiřoval svou sbírku vítězství a další štací je Monako.
„Další týdny budou pro mě velmi náročné, nejen na trati, ale i mimo ni. Ale jsem rád, že další víkend bude závodní. A navíc to bude Monako! Řiditelnost vozu se předpovídat nedá a každý pilot by zde chtěl vyhrát. Mnoho skvělých jmen se zde stalo legendou. Rád bych se mezi ně také zařadil.“
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.