Lewis Hamilton přiznává, že zisk čtyř vítězství v řadě za sebou byl hodně náročný. Dle jeho slov byl jeho týmový kolega Nico Rosberg v Bahrajnu i ve Španělsku rychlejší, tudíž je stále co zlepšovat.
V úvodním závodě sezony musel Hamilton odstoupit pro technické potíže, ale od té doby je neporazitelný, vyhrál v Malajsii, Bahrajnu, Číně i ve Španělsku. Jeho týmový kolega se mu vždy díval na záda z druhého místa. Oba piloty v průběžném pořadí dělí jen 3 body.
„Vítězství ve Španělsku mě ještě více nabudilo,“ řekl Hamilton. „Cítil jsem se podobně jako po Bahrajnu. Bylo to hodně těsné a vím, co jsem získal. V Malajsii a Číně jsem byl jasně vpředu, ale v Nico byl ve Španělsku a Bahrajnu rychlejší. Dojel jsem před ním a je pozitivní, že jsem vydržel ten tlak.“
„Poslední závody jsou úžasné, nikdy v kariéře jsem nevyhrál čtyři podniky za sebou. Ale mohl bych být rychlejší. Pak bych to neměl tak těžké. Neměl bych být takový negativista, ale já jsem perfekcionista. Většina lidi by říkala „Jo, vyhrál jsem závod. Ostatní se na mě tlačili, ale já vyhrál“. Ale já chci být perfektní. To ale neznamená, že nejsem spokojený. Ve Španělsku to byl skvělý víkend, ačkoliv v kvalifikaci jsem mohl být poražen.“
Mistr světa z roku 2008 by rád i nadále rozšiřoval svou sbírku vítězství a další štací je Monako.
„Další týdny budou pro mě velmi náročné, nejen na trati, ale i mimo ni. Ale jsem rád, že další víkend bude závodní. A navíc to bude Monako! Řiditelnost vozu se předpovídat nedá a každý pilot by zde chtěl vyhrát. Mnoho skvělých jmen se zde stalo legendou. Rád bych se mezi ně také zařadil.“
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.