Lewis Hamilton přiznává, že zisk čtyř vítězství v řadě za sebou byl hodně náročný. Dle jeho slov byl jeho týmový kolega Nico Rosberg v Bahrajnu i ve Španělsku rychlejší, tudíž je stále co zlepšovat.
V úvodním závodě sezony musel Hamilton odstoupit pro technické potíže, ale od té doby je neporazitelný, vyhrál v Malajsii, Bahrajnu, Číně i ve Španělsku. Jeho týmový kolega se mu vždy díval na záda z druhého místa. Oba piloty v průběžném pořadí dělí jen 3 body.
„Vítězství ve Španělsku mě ještě více nabudilo,“ řekl Hamilton. „Cítil jsem se podobně jako po Bahrajnu. Bylo to hodně těsné a vím, co jsem získal. V Malajsii a Číně jsem byl jasně vpředu, ale v Nico byl ve Španělsku a Bahrajnu rychlejší. Dojel jsem před ním a je pozitivní, že jsem vydržel ten tlak.“
„Poslední závody jsou úžasné, nikdy v kariéře jsem nevyhrál čtyři podniky za sebou. Ale mohl bych být rychlejší. Pak bych to neměl tak těžké. Neměl bych být takový negativista, ale já jsem perfekcionista. Většina lidi by říkala „Jo, vyhrál jsem závod. Ostatní se na mě tlačili, ale já vyhrál“. Ale já chci být perfektní. To ale neznamená, že nejsem spokojený. Ve Španělsku to byl skvělý víkend, ačkoliv v kvalifikaci jsem mohl být poražen.“
Mistr světa z roku 2008 by rád i nadále rozšiřoval svou sbírku vítězství a další štací je Monako.
„Další týdny budou pro mě velmi náročné, nejen na trati, ale i mimo ni. Ale jsem rád, že další víkend bude závodní. A navíc to bude Monako! Řiditelnost vozu se předpovídat nedá a každý pilot by zde chtěl vyhrát. Mnoho skvělých jmen se zde stalo legendou. Rád bych se mezi ně také zařadil.“
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.