Lewis Hamilton přiznává, že zisk čtyř vítězství v řadě za sebou byl hodně náročný. Dle jeho slov byl jeho týmový kolega Nico Rosberg v Bahrajnu i ve Španělsku rychlejší, tudíž je stále co zlepšovat.
V úvodním závodě sezony musel Hamilton odstoupit pro technické potíže, ale od té doby je neporazitelný, vyhrál v Malajsii, Bahrajnu, Číně i ve Španělsku. Jeho týmový kolega se mu vždy díval na záda z druhého místa. Oba piloty v průběžném pořadí dělí jen 3 body.
„Vítězství ve Španělsku mě ještě více nabudilo,“ řekl Hamilton. „Cítil jsem se podobně jako po Bahrajnu. Bylo to hodně těsné a vím, co jsem získal. V Malajsii a Číně jsem byl jasně vpředu, ale v Nico byl ve Španělsku a Bahrajnu rychlejší. Dojel jsem před ním a je pozitivní, že jsem vydržel ten tlak.“
„Poslední závody jsou úžasné, nikdy v kariéře jsem nevyhrál čtyři podniky za sebou. Ale mohl bych být rychlejší. Pak bych to neměl tak těžké. Neměl bych být takový negativista, ale já jsem perfekcionista. Většina lidi by říkala „Jo, vyhrál jsem závod. Ostatní se na mě tlačili, ale já vyhrál“. Ale já chci být perfektní. To ale neznamená, že nejsem spokojený. Ve Španělsku to byl skvělý víkend, ačkoliv v kvalifikaci jsem mohl být poražen.“
Mistr světa z roku 2008 by rád i nadále rozšiřoval svou sbírku vítězství a další štací je Monako.
„Další týdny budou pro mě velmi náročné, nejen na trati, ale i mimo ni. Ale jsem rád, že další víkend bude závodní. A navíc to bude Monako! Řiditelnost vozu se předpovídat nedá a každý pilot by zde chtěl vyhrát. Mnoho skvělých jmen se zde stalo legendou. Rád bych se mezi ně také zařadil.“
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.