Daniel Ricciardo do druhého tréninku musel nastoupit sám, protože jeho týmový kolega má technické problémy. Australan si vcelku věřil, ale je překvapen, jak rychlé jsou Mercedesy.
Po úvodních trénincích na Grand Prix Španělska Daniel Ricciardo přiznává, že je trochu frustrován z velké ztráty na Mercedesy. Je totiž jednu sekundu za Hamiltonem. Dodává ale, že není překvapením, že vpředu jsou stříbrné šípy.
„Zlepšujeme se, ale bohužel Mercedes – alespoň se zdá – nezpomaluje, jsou zase o kus před námi,“ řekl Ricciardo po druhém tréninku v Barceloně.
„Je to trochu frustrující. Oni byli vždy silní, tudíž si nemyslím, že by to bylo překvapení. Doufám ale, že tu ztrátu zmenšíme, dneska jsme byli hodně daleko. Snažíme se jim dýchat na záda, ale i tak třetí místo je solidní.“
„Bylo by krásné, pokud bychom brzy mohli bojovat o vítězství, ale nyní jsme prostě třetí, je to maximum, co můžeme udělat.“
Ricciardův týmový kolega Sebastian Vettel odjel dopoledne jen čtyři okruhy a zbytek dne strávil v garáži, protože jeho vůz má poruchu elektroinstalace. Závada je větší, než se na první pohled zdálo.
„Je to malý problém s velkými důsledky,“ řekl Vettel. „Rozhodli jsme se vyměnit celou kabeláž a bohužel je to velký zásah do vozu. Třením se kabely poškodily a zkratovalo to, vůz poté zastavil. Všude jsou senzory, tudíž je to dlouho, než se všechno vymění.“
„Doufám, že to dáme dohromady, ačkoliv to není vůbec příjemné. Jsem přesvědčen, že to bude v pohodě. Daniel dneska odvedl dobrou práci, proto si myslím, že mohu od něj použít některá data.“
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.