Pilot Sauber se dostal na váhový limit pro letošní sezonu, ale stále doufá, že tým mu připraví lehčí vůz, aby nemusel tolik trápit své tělo.
Váha pilotů se stala žhavým tématem, když byly představeny hybridní vozy, přestože se minimální hmotnost zvýšila z 642 kg na 691kg.
Německý pilot je vysoký a tudíž i těžší než většina pilotů ve startovním roštu. Sutilovi nepomáhá ani vůz Sauber C33, protože ten je také těžký. Nicméně pro španělskou Grand Prix bude k dispozici odlehčená varianta.
„Snažil jsem se s tím něco udělat. Dva dny jsem nejedl, pouze jsem pil … zkusil jsem to,“ řekl Sutil. „Nebylo to jednoduché, ale bylo to zajímavé. Nyní už zase jím, je to lepší.“
31letý pilot chtěl zkusit, kde jsou limity jeho těla. Bylo to čistě jeho rozhodnutí. „Nemohl jsem moc sportovat, protože jsem neměl sílu. Udělal jsem to, protože jsem chtěl zjistit limity, abych si byl jistý, že dělám maximum. Nechci usedat do vozu s vědomím, že jsem neudělal maximum.“
„Zkusil jsem to, ale jsem stále naživu, takže nemějte obavy. Bylo to moje rozhodnutí, to považuji za důležité.“
Sutil také dodal, že se těší na páteční tréninky, kde se budou testovat vylepšení, která Sauber do Barcelony přivezl. Rád by opět získal body.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.