 
            Adrian Sutil by si rád zapsal do své statistiky druhý dokončený závod v letošní sezoně. Esteban Gutiérrez půjde jako vždy na maximum, totéž chce od svého vozu.
Adrian Sutil: „Všichni jezdci okruh v Barceloně znají velmi dobře, protože tady často testují své vozy. Okruh je hezký s vysokými aerodynamickými nároky na monopost. Je tady několik rychlých zatáček a jenom jedna dlouhá rovinka. Poslední sektor je náročný a pomalejší, nejezdí se lehce. Co se týče aerodynamického nastavení, musíme najít nějaký kompromis. S jedním nastavením je to v prvním a druhém sektoru v pohodě, v posledním se stejné nastavení stane nevýhodou a naopak. Od Barcelony očekávám víc, než jsem dosáhl v posledních závodech. Po třech odstoupeních v řadě za sebou chci dokončit závod. Těším se na něj a doufám, že náš výkon už bude lepší.“
Esteban Gutiérrez: „Španělský závod je prvním v Evropě, budou na něm představeny vylepšení vozu. Pro nás je šancí pro zlepšení naší úrovně konkurenceschopnosti. Věřím mému týmu, všichni dělají, co můžou, proto očekáváme progres. Na okruhu Circuit de Catalunya jezdím rád, absolvoval jsem na něm závody v mnoha kategoriích, mám rád zdejší atmosféru. Vloni jsem tam dosáhl nejlepší čas na jedno kolo. Na závod jsem plně připraven, půjdu na maximum, totéž očekávám od mého vozu.“
Giampaolo Dall'Ara, šéf závodních inženýrů Sauberu: „Ve Velké ceně Španělska budou oba Saubery C33 o něco lehčí a dostanou podstatné aerodynamické úpravy. Přední křídlo bude modifikované, rovněž kryt motoru, deflektory a mnoho jiných částí. Kromě toho budeme mít vylepšený software, který nám umožní využít pohonnou jednotku mnohem efektivnějším způsobem. V pátek očekáváme hodně práce s nastavením všech novinek. Odzkoušet si tu pravou směs pneumatik bude těžké, protože volbu Pirelli pro tento závod (tvrdá a středně tvrdá směs) považujeme za konzervativní. V Sauberu se snažíme proměnit úsilí všech členů týmu na lepší dosahované časy našich jezdců. Víme, že i ostatní týmy se zlepšují, bude zajímavé vidět, na jaké úrovni se v současnosti nacházíme. Všemi silami se budeme snažit bodovat.“
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.