Christian Horner je přesvědčen, že pokud má Red Bull pomýšlet na úspěch v této sezoně, musí být Mercedes ve Španělsku poražen.
Z pozice získaných bodů v dosavadních 4 závodech jasně vyplývá dominance Mercedesu, ten získal již 154 bodů, zatímco Red Bull jen 57. Podle šéfa týmu Red Bull se v Barceloně ukáže, jak bude zbytek sezony vypadat.
„Pokud je ve Španělsku porazíme, budeme moci bojovat o titul. Ale bude to těžký souboj,“ řekl Horner pro Sky Sports F1. „Dáme do toho všechno. Věřím, že s nimi budeme moci bojovat. Nemůžeme dovolit, aby se nám ještě vzdálili.“
Mercedes těží z výborné aerodynamiky, ale také síly své pohonné jednotky. V Bahrajnu i Číně to bylo na rovinkách jasně patrné. Horner si je vědom limitů Red Bullu, ale je stále optimistický před závodem ve Španělsku.
„Na kilometrové rovince v Šanghaji jsme byli o 22 km/h pomalejší, což je téměř 100 metrů. O tuto vzdálenost nám Mercedesy ujíždějí. Je jasné, že tuto oblast musíme zlepšit. Víme, v čem problém spočívá, a doufejme, že v Barceloně uděláme krok kupředu,“ uvedl Horner ihned po závodě v Číně.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.