8 nehod ve 4 soutěžích, to je chabá vizitka Roberta Kubici. Soutěž v Mexiku byla poslední kapkou. Polák pochopil, že musí něco změnit. M-Sport mu sežene zkušeného člověka, který bude stát po jeho boku.
Od té doby, co Robert Kubica přesedl do auta WRC (Rally Wales GB 2013) jsou jeho vystoupení vždy zakončeny nehodami. Ve Velké Británii havaroval s Citroënem DS3 WRC dvakrát, v Monaku již s Fordem Fiesta RS WRC po nárazu do mostku sklouzl mimo trať, ve Švédsku skončil Polák ve sněhových závějích hned třikrát a naposledy v Mexiku otočil auto na střechu Robert také dvakrát.
Kritika začíná pomalu sílit, a tak muselo dojít ke změně. "Já a Robert jsme spolu mluvili o tom, jak mu pomoci, protože má tak málo zkušeností s rallysportem. Mohli bychom angažovat bývalého spolujezdce nebo jezdce, který má zkušenosti a rozumí věci," nabídl šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, svému jezdci.
Kubica chce zlepšit svůj rozpis, aby se v budoucnu vyhnul malým chybkám, které jej vždy stojí celou soutěž: "Můj rozpis funguje na asfaltu velmi dobře, ale na šotolině už ne. Musíme ho změnit, abych se cítil pohodlněji. Musím tomu také přizpůsobit svůj jezdecký styl, což nebude jednoduché. Budu pořád muset myslet na to, že na takto úzkých cestách mám jen minimální zkušenosti."
Vloni se Kubicovi ve WRC2 dařilo více, zde v Řecku se speciálem DS3 RRC
Před další soutěží v Portugalsku neměl tým původně v plánu žádný test, teď se však lidé od M-Sportu snaží najít vhodný terén, kde by se Kubica dokázal připravit na soutěž, kterou již z loňska zná.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.