Red Bull se předčasně představil v Austrálii, kde si to v rámci reklamní akce rozdal na letišti se stíhačkou Australského královského letectva (RAAF).
Sílu svých strojů při této zajímavé adrenalinové akci předvedli nový jezdec Red Bullu Daniel Ricciardo a poručík RAAF - Michael Keightley.
"Nejšílenější část byl pohled do mých zpětných zrcátek, kde jsem viděl Hornet. Jsem za sebou totiž zvyklý jen na další vozy Formule 1. Bylo to velmi surrealistické. Rozhodně jsem cítil čistou sílu Horneta, a když mě předjížděl, jen jsem doufal, aby mě nesfouknul z dráhy. Tohle je ve srovnání s ním na nižší úrovni," ukazuje Ricciardo s úsměvem na svůj vůz.
S Red Bullem jej v neděli čeká po přestupu z Toro Rosso první závod po boku čtyřnásobného mistra světa Sebastiana Vettela: "Nemůžu se dočkat, až se dostanu na trať. Mít svůj domácí závod je skvělé a Albert Park patří k mým pěti nejoblíbenějším okruhům."
Video z roadshow Red Bullu (zdroj: Red Bull)
Jak si akci na místní letecké základně užila druhá strana - Keightley, pilot stíhačky F/A-18 Hornet? "Příležitost setkat se s Danem byla skvělá. Bylo to zajímavé si popovídat o podobných věcech v naší práci, která zahrnuje dřinu a tréninku, abychom ji mohli vykonávat."
Fotografie z akce najdete pod článkem.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.