 
            Mnozí fanoušci mají obavy z přílišného šetření pneumatik a paliva během letošních závodů a z dopadu, jaký to bude mít na závodění. Podle Adriana Sutila ze Sauberu ale žádná nuda letos nehrozí, čeká nás vzrušující podívaná.
"Nevím, proč je v paddocku tak negativní nálada. Jde o novou výzvu - pokud by bylo všechno stejné, byla by to nuda. Máme nová pravidla, mnohem více práce, je to dobré. Je to výzva udělat něco lépe," odmítá Sutil v rozhovoru pro ESPN zbytečné obavy o příliš konzervativní závody.
"Měli jsme zde dlouho V8, s kterými jsme uměli pracovat, nyní máme další motory. Vůbec si nemyslím, že to je nuda. Někdy to je trochu jako vytrvalostní závodění. Kroužíte dokola a čekáte na výzvu, abyste přidali. Je to vlastně velkou výzvou: vyhlížíte jiné věci než v předchozích letech," vysvětluje německý pilot.
Hodně se hovoří o tom, že ačkoliv jsou na rovinkách v důsledku nižšího odporu vozy rychlejší, s nižším přítlakem jsou také mnohem pomalejší v zatáčkách až o 30 %. Podle Sutila by ale pomalejší vozy v této fázi vývoje neměly vést k vážnějším obavám.
"No, auta jsou momentálně o něco pomalejší, takže přetížení v zatáčkách není tak vysoké a krk tolik netrpí. Stále je to však s těmito vozy velmi náročné jezdit, zdaleka to není jednoduché. Nemyslím si, že by se měl někdo obávat," uklidňuje Sutil fanoušky.
Adrian Sutil se Sauberem C33 při testech v Bahrajnu (foto: Sauber Motorsport AG)
Jde o závodění s vysokou výkonností, je to Formule 1 - vrchol závodění. My to vyřešíme - vozy se v budoucnosti stanou dostatečně rychlé, o to si nemusíme dělat starosti," dodává jezdec, který během zimy přestoupil z Force Indie k Sauberu.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.