Lewis Hamilton věří, že Red Bull má úžasné auto. Až se mistrovské stáji podaří vyřešit problémy se spolehlivostí, tak bude jejich vůz, dle Brita, zcela jistě jezdit na čele pole.
Zatímco Red Bull se v průběhu celého zimního testování neustále potýkal s problémy se spolehlivostí, Mercedes vyšel ze zimní přípravy, co se kilometrů týče, jako vítěz. Mnohými je britsko-německý tým pasován do role favorita i co se rychlosti týče. Mistr světa z roku 2008 však neočekává, že by byl Red Bull pozadu moc dlouho.
Naopak, design monopostu RB10 ho zaujal: "Zdá se, že mají úžasné auto. Obvykle platí, že čím hezčí auto je, tím je také rychlejší. Jsem si tudíž docela jistý, že budou rychlí," prohlásil Lewis Hamilton v paddocku v Bahrajnu dnes večer.
"Jakmile vyřeší problémy s motorem, nebo se systémem obecně, který je možná též trápí, tak si myslím, že budou, ostatně jako obvykle, jen těžko k poražení. Sebastian [Vettel] je úřadující mistr světa a je tak měřítkem pro všechny. Já ale také vím, že i můj tým je dost silný a snad s nimi budeme schopni bojovat."
Red Bull Lewise sice zaujal, ale Mercedes je také silný, připomíná
Podle něj letošní testy byly odlišné od těch předešlých, které zažil. Bývalý pilot McLarenu také varoval, že Mercedes ještě neřekl poslední slovo, když dnes nedokázal ze super-měkkých pneumatik vytěžit maximum: "Bez debaty je tohle to nejtěžší a nejpodivnější zimní testování, jaké jsem kdy zažil, pokud chceme odhadovat, kdo jak na tom je."
"Pořád se učíme a pořád objevujeme nové věci. Jsou před námi tuny práce. Takže začátek víkendu v Austrálii bude spíše testovacím pátkem. Hodně nás toho ještě čeká. Všichni v paddocku udělají nějaké chyby. Snad jich uděláme nejméně my."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.