Daniel Ricciardo si je jistý, že Red Bull dělá pokroky a posouvá se správným směrem. Dnes v Bahrajnu zažil rakouský tým zatím nejlepší den jejich předsezónního testování.
Předsezónní testy byly prozatím pro Red Bull tak trochu zlým snem a všichni v týmu pracují naplno, aby jejich RB10 dostali do konkurenceschopného a provozuschopného stavu. Přes noc opravovali problém ze včereška, ale jakmile se rozjeli, dokázal Ricciardo zajet třetí nejrychlejší čas a na své konto si připsal 66 kol. A Australan poté uvedl, že udělali velký pokrok.
"Odpoledne bylo produktivní. Vyjeli jsme na měkké sadě, což bylo dobré. Viděli jsme, jak auto reaguje při lepší přilnavosti. Také jsme na konci zkusili delší stinty, což bylo důležité, abychom viděli, jak se vůz na těch pneumatikách chová."
"Všude jsme učinili obrovský pokrok a myslím, že to nyní vypadá mnohem pozitivněji. Stále se máme co učit a musíme pochopit spoustu věcí, ale děláme pokroky a poslední dva dny byly velkými kroky správným směrem," uvedl.
U Red Bullu sice mají co dohánět, ale dnes si zřejmě oddechli. Ricciardo na závěr dne zajel dvacetikolový stint s časy kolem 1:39, 1:40 - což rozhodně nevypadá nijak zle. Zítra a pozítří Australana vystřídá za volantem Sebastian Vettel.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.