Ačkoliv druhé předsezónní testy v Bahrajnu Nico Rosberg hodnotí pozitivně, zůstává při zemi a uvádí, že před sebou mají ještě kus práce.
Včera si připsal nejrychlejší čas testů v Bahrajnu Lewis Hamilton. Dnes jej jeho týmový kolega Nico Rosberg překonal o 0,980s. Nico Rosberg zajel čas 1:33,283 a na nejbližšího soupeře měl náskok 1,7s. Piloti Mercedesu ujeli dohromady 315 kol (přes 1704km) a Stříbrné šípy se dají zkrátka označit za prozatímního vítěze letošního testování.
Rosberg však mírní nadšení a i když je podle něj vše vypadá dobře, uvádí, že za velký rozdíl ve výkonnosti může méně paliva v nádrží a že před sebou mají ještě kus práce.
"Zkušeli jsme simulace kvalifikace a jsem si jistý, že ostatní měli odlišnou strategii co se natankování týče a to vysvětluje ten velký rozdíl. Je nemožné odhadnout, co dělali ostatní, máme zde k dispozici i spoustu pneumatik. Celkový pocit je pozitivní, vypadá to dobře, i co se rychlosti týče, ale nic víc k tomu nechci říkat."
"V současné chvíli je to pozitivní co se spolehlivosti týče, zvládl jsem odjet závodní vzdálenost a to je dobré. Ale i tak, poté se auto porouchalo, takže před sebou máme kus cesty. Problémy narůstají, což je běžné, a myslím, že v porovnání s ostatními týmy jsme v dobré pozici. Ale jakmile dorazíme do Melboure, musíme být 100% neprůstřelní a to je obrovská výzva," komentuje situace Němec.
Při srovnání nových vozů s těmi loňskými to ohodnotil slovy: "Na rovinkách jsme rychlejší, v zatáčkách pomalejší. Máme méně přílnavosti a víc to klouže, což je hlavní rozdíl. Tu ztrátu přítlaku cítíte," popisuje.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.