Bernie Ecclestone se nevzdává. Podle jeho představy by se měly dvojité body rozdávat za poslední tři závody. Mezi týmy však nepanuje shoda. Zdá se ale, že většina je pro. Jean Todt však toto pravidlo posvětí pouze za předpokladu, že bude panovat jednomyslný souhlas všech týmů.
Do startu sezony zbývají tři týdny a stále není pevně rozhodnuto o bodovém systému. Bernie Ecclestone chce, aby byly poslední tři závody ohodnoceny dvojnásobnými body. Jedná se tedy o závody v USA, Brazílii a Abú Zabí.
Po ukončení testů v Bahrajnu dojde v rámci strategické skupiny F1 a komise F1 k definitivnímu rozhodnutí. Podle posledních zpráv by měla být už většina týmů pro toto pravidlo. Přidávají se totiž především týmy, které očekávají zkraje sezony technické problémy. Například Red Bull. Zajímavé, protože ještě před Bahrajnem Newey řekl, že to snižuje F1 na úroveň wrestlingu.
Red Bull mění v důsledku obavy o špatný start do sezony názor
Pořád ale existuje jistá opozice týmů. Ty se teď snaží zpracovávat Bernie Ecclestone. Brit je totiž nutně potřebuje, bez jednomyslného souhlasu o změnách Jean Todt nechce ani slyšet. Třeba takové Ferrari také stálo proti tomuto pravidlu, a tak se dá očekávat, že právě s nimi Bernie jedná. Todt trvá na jednomyslnosti z důvodu velké kritiky, která se po oznámení o zavedení dvojitého bodování v posledním závodu na F1 snesla.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.