Bernie Ecclestone se nevzdává. Podle jeho představy by se měly dvojité body rozdávat za poslední tři závody. Mezi týmy však nepanuje shoda. Zdá se ale, že většina je pro. Jean Todt však toto pravidlo posvětí pouze za předpokladu, že bude panovat jednomyslný souhlas všech týmů.
Do startu sezony zbývají tři týdny a stále není pevně rozhodnuto o bodovém systému. Bernie Ecclestone chce, aby byly poslední tři závody ohodnoceny dvojnásobnými body. Jedná se tedy o závody v USA, Brazílii a Abú Zabí.
Po ukončení testů v Bahrajnu dojde v rámci strategické skupiny F1 a komise F1 k definitivnímu rozhodnutí. Podle posledních zpráv by měla být už většina týmů pro toto pravidlo. Přidávají se totiž především týmy, které očekávají zkraje sezony technické problémy. Například Red Bull. Zajímavé, protože ještě před Bahrajnem Newey řekl, že to snižuje F1 na úroveň wrestlingu.
Red Bull mění v důsledku obavy o špatný start do sezony názor
Pořád ale existuje jistá opozice týmů. Ty se teď snaží zpracovávat Bernie Ecclestone. Brit je totiž nutně potřebuje, bez jednomyslného souhlasu o změnách Jean Todt nechce ani slyšet. Třeba takové Ferrari také stálo proti tomuto pravidlu, a tak se dá očekávat, že právě s nimi Bernie jedná. Todt trvá na jednomyslnosti z důvodu velké kritiky, která se po oznámení o zavedení dvojitého bodování v posledním závodu na F1 snesla.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.