Pro obhájce titulu nezačaly ani druhé předsezónní testy v Bahrajnu příliš pozitivně. Podle Sebastiana Vettela potrvá vyřešení problémů Red Bullu ještě nějaký čas.
První testy v Jerezu pro Red Bull skončily předčasně. Vedení týmu se vydalo zpět do továrny v Milton Keynes a celkem tam obhájci mistrovských titulů ujeli pouze 21 kol. A ani začátek druhých testů v Bahrajnu nevypadá o moc růžověji, což potvrzuje i Sebastian Vettel. Ten dnes vyjel na trať až odpoledne a po 14 kolech jeho vůz skončil v dýmu kouře vycházejícího ze zadní části monopostu. Jeho nejrychlejší čas ho zařadil na páté místo.
"Není lehké najít rychlé řešení, ale myslím, že jsme problémům porozuměli. Není však snadné vyřešit to, co jsme zjistili. Domnívám se, že potíže s teplotou z Jerezu jsme vyřešili, ale vypadá to, že jakmile opravíme jeden problém, objeví se další," prozradil čtyřnásobný mistr světa.
Podle něj se jedná o spojení potíží na jejich straně i straně Renaultu, což již dříve potvrdil i designér Red Bullu Adrian Newey. "Není to start, v jaký jsme doufali, ale stále ještě máme čas a tým chytrých lidí, kteří doufejme problémy vyřeší. Je před námi ale dlouhá cesta," dodal k tomu Vettel.
Do hodnocení se zatím pouštět nechce, protože ještě neměl možnost pořádně se ve voze projet. "První kolo bylo ok, ale potřebujeme více najetých kilometrů, abychom mohli hodnotit výkonnost a spolehlivost. Nevím, jak jsou na tom ostatní, ale najeli toho více," uvedl.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.