Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko přímo nepopřel to, by jeho tým zvažoval přestup k jinému dodavateli motorů.
Bývalý majitel týmu F1 - Giancarlo Minardi - minulý týden uvedl, že Red Bull kvůli současným problémům s novými pohonnými jednotkami Renault zvažuje změnu dodavatele: "Podle dostupných informací je situace těžší, než se na venek týmy snaží prezentovat a bude těžké ji vyřešit. Zdá se, že Red Bull zkoumá možnost, jak pro sezonu 2015 změnit dodavatele pohonných jednotek."
Marko v reakci na jeho komentář pro Sport Bild řekl: "S Renaultem máme dlouhodobou smlouvu, která je samozřejmě spjata s výkonností. Nicméně současné problémy musíme vyřešit společně jako jeden muž."
Red Bull do Bahrajnu míří s významně přepracovaným vozem RB10 ve snaze vyřešit problémy s přehříváním, které je trápily v Jerezu. Renault přiznal, že se svými pohonnými jednotkami má potíže a zaostává za svými původními plány, během testu v Bahrajnu tento týden ale očekává, že už budou fungovat bez větších problémů (více zde).
Daniel Ricciardo ani Sebastian Vettel toho kvůli technickým problémům v Jerezu moc nenajezdili(foto: Red Bull Racing)
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.