Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko přímo nepopřel to, by jeho tým zvažoval přestup k jinému dodavateli motorů.
Bývalý majitel týmu F1 - Giancarlo Minardi - minulý týden uvedl, že Red Bull kvůli současným problémům s novými pohonnými jednotkami Renault zvažuje změnu dodavatele: "Podle dostupných informací je situace těžší, než se na venek týmy snaží prezentovat a bude těžké ji vyřešit. Zdá se, že Red Bull zkoumá možnost, jak pro sezonu 2015 změnit dodavatele pohonných jednotek."
Marko v reakci na jeho komentář pro Sport Bild řekl: "S Renaultem máme dlouhodobou smlouvu, která je samozřejmě spjata s výkonností. Nicméně současné problémy musíme vyřešit společně jako jeden muž."
Red Bull do Bahrajnu míří s významně přepracovaným vozem RB10 ve snaze vyřešit problémy s přehříváním, které je trápily v Jerezu. Renault přiznal, že se svými pohonnými jednotkami má potíže a zaostává za svými původními plány, během testu v Bahrajnu tento týden ale očekává, že už budou fungovat bez větších problémů (více zde).
Daniel Ricciardo ani Sebastian Vettel toho kvůli technickým problémům v Jerezu moc nenajezdili(foto: Red Bull Racing)
FIA ustoupila kritice jezdců a upravila pravidla pro trestání nevhodného chování, když snížila vysoké pokuty o polovinu. Tvrdé postihy tak nově nebudou hrozit za emotivní výlevy během závodu, ale zůstanou zachovány například za urážky oficiálních osob.
Charles Leclerc kvůli zdravotním potížím vynechá media day před Velkou cenou Emilia Romagna v Imole, ale Ferrari očekává jeho návrat do vozu v pátek. Tým zároveň přiveze první technické upgrady a doufá v lepší výsledky.
Lewis Hamilton je bezesporu jednou z nejvlivnějších osobností ve světě Formule 1, což potvrzuje i jeho nejnovější lukrativní smlouva s velkým sponzorem. Tento obchod ukazuje, jak silná a ceněná je jeho jméno nejen na trati, ale i mimo ni.
Franco Colapinto nastupuje do formule 1 uprostřed sezony a má pět závodů, včetně víkendové GP v Imole, aby si u týmu Alpine vybojoval trvalé místo. I přes smíšené výsledky v roce 2024 musí podat maximální výkon, jinak mu hrozí návrat na lavičku náhradníků.
McLaren patří mezi týmy, které na nadcházející Velkou cenu Emilia Romagna v Imole plánují představit výrazné technické vylepšení svých vozů. Tyto upgrady by měly pomoci týmu udržet tempo v aktuálně vyrovnaném poli a posílit jejich šance v pokračující sezoně.
Frederic Vasseur varuje, že plánované zpřísnění pravidel ohledně takzvaných flexibilních křídel může zásadně ovlivnit pořadí na čele F1. Podle šéfa Ferrari jde o citlivou oblast, kde někteří soupeři balancují na hraně legality, a změna by mohla odhalit dosud skryté rozdíly.
Ford zůstává pevně oddaný Formuli 1 i partnerství s Red Bullem, a to i v případě, že Max Verstappen po roce 2025 tým opustí. Podle šéfa Ford Performance Marka Rushbrooka je jejich spolupráce strategickým krokem s dlouhodobou vizí, nezávislým na jednotlivých jezdcích.
Lewis Hamilton se po těžkém adaptačním období ve Ferrari postupně zlepšuje a zkracuje rozdíl vůči Charlesi Leclercovi. Jeho cílem ale není jen porazit týmového kolegu, ale vyhrávat závody. Tifosi ho nadále podporují.
Adrian Newey přirovnal pravidla pro sezonu 2026 k technické revoluci z roku 2022. Podle něj nabízejí víc prostoru pro inovace, než se původně zdálo.
Charles Leclerc je spokojený se směrem nastavení SF-25, který odpovídá jeho stylu, ale stále hledá úpravy pro lepší zvládnutí chování letošního monopostu.
Šéf Williamsu James Vowles vyjádřil otevřenou podporu možné kandidatuře Carlose Sainze staršího na post prezidenta FIA.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.