Helmut Marko je přesvědčený, že se Red Bullu podaří přepracovat svůj nový vůz RB10, s nímž měl během testu v Jerezu problémy s přehříváním.
Úřadující mistři světa prožili ve Španělsku katastrofální týdne, když za čtyři dny ujeli pouze 21 kol - nejméně ze všech zúčastněných týmů, a Sebastian Vettel ve svém nejlepším měřeném kole za nejrychlejším McLarenem zaostal o více než 15 sekund.
Za některé problémy mohl dodavatel pohonné jednotky Renault, za zbytek si mohl samotný Red Bull kvůli agresivnímu designu komponent uvnitř monopostu a jeho návrhář Adrian Newey usedá zpět za rýsovací prkno.
"Potřebujeme předělat určité věci v zadní části vozu," přiznává Marko. Věří však, že se z toho tým dostane a i letos bude bojovat i titul, podobně jako před 4 léty: "Je to otravné, ale vzpomínám si, že v roce 2010 jsme také první týden netestovali."
Problémy se letos ale zdají být závažnější. Auto Bild dokonce citoval Neweyho, který uvedl, že "nemá ponětí" o tom, zda se mu problémy nového vozu podaří vyřešit k jeho spokojenosti.
Marko však v tom má jasno: "Adrianův koncept je v principu dobrý. Myslím, že naše auto je velmi elegantní a krásná auta jsou obvykle také rychlá."
Daniel Ricciardo s posledním dílem Adriana Neweyho - s Red Bullem RB10, který je třeba předělat(foto: Red Bull Racing)
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.