Testování nových vozů a motorů zastínilo problematiku pneumatik
Nové šestiválcové turbomotory a peripetie Red Bullu si v Jerezu vyžádala téměř všechnu pozornost médií a skoro nepozorovaně proběhl debut nových pneumatik Pirelli. Někteří piloti, jako například Rosberg a Sutil jen zběžně utrousili poznámku, že nové pneumatiky vydrží víc, než ty předešlé a že je těžké udržovat je na stejné teplotě. Překvapivě to byl Lewis Hamilton, kdo pochválil dosavadní práci Pirelli.
Mistr světa z roku 2008 vloni věnoval dost času na spory s italským výrobcem pneumatik. Po kvalifikaci v Interlagosu Lewis Hamilton vyhlásil, že pneumatiky Pirelli jsou nejhorší, na jakých kdy jezdil: „Doufám, že v příští sezoně budou pneumatiky kvalitnější, protože tyhle jsou zatím nejhorší.“
V současnosti volí Hamilton pozitivnější tón, i když podle něho stále mají v Pirelli co dělat: „Letošní pneumatiky jsou o kousek lepší. Snesou víc, můžete na nich absolvovat 30 kol a jsou méně opotřebované, než loňské. Ale přehřívají se jako každé jiné.“
Paul Hembery se o testech v Jerezu vyjádřil následovně: „Testy se nesoustřeďovaly na pneumatiky. Týmy se potřebovaly blíže seznámit s mnohými technickými změnami – s novými motory, aerodynamikou. Soustředily se na pochopení nových monopostů. Od příštích testů v Bahrajnu se soustředí i na pneumatiky, hned poté, jak se jim podaří přetransformovat zkušenosti z Jerezu do vývoje svých vozů a odstranění nedostatků, které se ve Španělsku vyskytly.“
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.