Adrian Sutil je, zdá se, v novém týmu Sauber spokojený. Zvláště komunikace, ale také technické podklady zlepšují spolupráci.
Už to tak vypadá, že Adrian Sutil nemá po svém přechodu od Force Indie do Sauberu vůbec čeho litovat. Jak moc rychlý bude jeho monopost C33 ve srovnání s VJM07, to je ještě nejasné. Zatím se mu ale u tradiční stáje z Hinwillu líbí, kde mu do očí padla hlavně komunikace, ale také podmínky ve fabrice Němce nadchly.
"Komunikace je o hodně lepší, než byla u Force Indie, která sídlí ve Velké Británii" to samozřejmě nesouvisí jen s německým jazykem, který se u Sauberu běžně používá. "Myslíme hodně podobně. Národnost je podobná - oni jsou Švýcaři, já jsem Němec, já ale bydlím ve Švýcarsku." Pro Sutila je také nespornou výhodou blízkost jeho bydliště k továrně Sauberu. "Ve fabrice jsem už strávil hodně času, můžu se spontánně rozhodnout a odpoledne se tam zastavit. Jsem tam za pouhou hodinku - to komunikaci ulehčuje."
Výhodou také je, že je v sídle týmu stále týmová šéfka, Monisha Kaltenbornová, i jeho zakladatel, Peter Sauber. "Lidé jsou v podstatě stále dosažitelní. U mého bývalého týmu to bylo trošku složitější. Rozdíly jsou v téměř každé oblasti hodně velké, ačkoliv výsledky na konci roku 2013 byly skoro stejné," říká Adrian Sutil, který vloni hájil barvy indické Force Indie a po silném vstupu do sezony skončili šestí s 20 body náskoku na Sauber.
V Hinwillu však Němec nachází optimální podmínky: "Sauber pracuje jako TOP tým, vybavení ve fabrice je fantastické. Větrný tunel je jeden z nejlepších. Je skvělé mít toto vybavení a moci jej používat. Je zde velký potenciál." Cíle jsou pro rok 2014 jasné. "Chceme se posunout dopředu. Snad mi auto nabídne možnost zlepšit také sám sebe. Mám velké cíle - pro teď i pro další roky mé kariéry."
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.