Adrian Sutil je, zdá se, v novém týmu Sauber spokojený. Zvláště komunikace, ale také technické podklady zlepšují spolupráci.
Už to tak vypadá, že Adrian Sutil nemá po svém přechodu od Force Indie do Sauberu vůbec čeho litovat. Jak moc rychlý bude jeho monopost C33 ve srovnání s VJM07, to je ještě nejasné. Zatím se mu ale u tradiční stáje z Hinwillu líbí, kde mu do očí padla hlavně komunikace, ale také podmínky ve fabrice Němce nadchly.
"Komunikace je o hodně lepší, než byla u Force Indie, která sídlí ve Velké Británii" to samozřejmě nesouvisí jen s německým jazykem, který se u Sauberu běžně používá. "Myslíme hodně podobně. Národnost je podobná - oni jsou Švýcaři, já jsem Němec, já ale bydlím ve Švýcarsku." Pro Sutila je také nespornou výhodou blízkost jeho bydliště k továrně Sauberu. "Ve fabrice jsem už strávil hodně času, můžu se spontánně rozhodnout a odpoledne se tam zastavit. Jsem tam za pouhou hodinku - to komunikaci ulehčuje."
Výhodou také je, že je v sídle týmu stále týmová šéfka, Monisha Kaltenbornová, i jeho zakladatel, Peter Sauber. "Lidé jsou v podstatě stále dosažitelní. U mého bývalého týmu to bylo trošku složitější. Rozdíly jsou v téměř každé oblasti hodně velké, ačkoliv výsledky na konci roku 2013 byly skoro stejné," říká Adrian Sutil, který vloni hájil barvy indické Force Indie a po silném vstupu do sezony skončili šestí s 20 body náskoku na Sauber.
V Hinwillu však Němec nachází optimální podmínky: "Sauber pracuje jako TOP tým, vybavení ve fabrice je fantastické. Větrný tunel je jeden z nejlepších. Je skvělé mít toto vybavení a moci jej používat. Je zde velký potenciál." Cíle jsou pro rok 2014 jasné. "Chceme se posunout dopředu. Snad mi auto nabídne možnost zlepšit také sám sebe. Mám velké cíle - pro teď i pro další roky mé kariéry."
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.