Daniel Ricciardo trvá na tom, že i kdyby se Red Bullu nepodařilo najít v Jerezu rychlé řešení jejich problémů, kvůli kterým zatím většinu testů prostáli v garáži, tým nijak nepanikaří, protože mají čas na nápravu.
Sebastian Vettel během prvních dvou dní v Jerezu s novým RB10 ujel pouhých 11 kol. Jeho týmový kolega dnes ještě o osm méně a během svého debutu v Red Bullu urazil jen 3 kola. Začátek testů rozhodně obhájcům titulu nevyšel podle jejich představ.
Podle všeho je potíž s přehříváním, který je způsoben umístěním jejich ERS systému a baterie. A že se jedná o vážné problémy dokazuje i fakt, že technický ředitel Adrian Newey i šéf týmu Christian Horner odletěli zpět do Británie, do továrny v Milton Keynes.
"Adrian se vrátil ke kreslícímu prknu, protože tady na okruhu toho už nemohli moc udělat. Rozhodně se nyní bude snažit přispěchat s rychlým řešením problému," okomentoval situaci Ricciardo.
"Předpokládáme, že to je něco, co se bude muset vyřešit v továrně, zatímco se snažíme vůz rychle připravit na zítřejší den. Pracovali jsme na autě téměř 36 hodin, abychom ho rozjeli. Doufejme, že zítra toho najezdíme víc, ale myslím, že nám velmi pomůže přestávka před testem v Bahrajnu," prozradil.
Ani i proto prý u Red Bullu nepanikaří. "I kdyby zítřek nešel podle plánu, ničeho se neobáváme. Bahrajn to vyřeší. Do té doby máme dva týdny, což je dobré a rozhodně si nebudeme dělat starosti. Čas je na naší straně. Tihle kluci vědí, jak vyhrávat a jsem si jistý, že to vyřešíme," uvedl stále se usmívající Australan.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.