Daniel Ricciardo trvá na tom, že i kdyby se Red Bullu nepodařilo najít v Jerezu rychlé řešení jejich problémů, kvůli kterým zatím většinu testů prostáli v garáži, tým nijak nepanikaří, protože mají čas na nápravu.
Sebastian Vettel během prvních dvou dní v Jerezu s novým RB10 ujel pouhých 11 kol. Jeho týmový kolega dnes ještě o osm méně a během svého debutu v Red Bullu urazil jen 3 kola. Začátek testů rozhodně obhájcům titulu nevyšel podle jejich představ.
Podle všeho je potíž s přehříváním, který je způsoben umístěním jejich ERS systému a baterie. A že se jedná o vážné problémy dokazuje i fakt, že technický ředitel Adrian Newey i šéf týmu Christian Horner odletěli zpět do Británie, do továrny v Milton Keynes.
"Adrian se vrátil ke kreslícímu prknu, protože tady na okruhu toho už nemohli moc udělat. Rozhodně se nyní bude snažit přispěchat s rychlým řešením problému," okomentoval situaci Ricciardo.
"Předpokládáme, že to je něco, co se bude muset vyřešit v továrně, zatímco se snažíme vůz rychle připravit na zítřejší den. Pracovali jsme na autě téměř 36 hodin, abychom ho rozjeli. Doufejme, že zítra toho najezdíme víc, ale myslím, že nám velmi pomůže přestávka před testem v Bahrajnu," prozradil.
Ani i proto prý u Red Bullu nepanikaří. "I kdyby zítřek nešel podle plánu, ničeho se neobáváme. Bahrajn to vyřeší. Do té doby máme dva týdny, což je dobré a rozhodně si nebudeme dělat starosti. Čas je na naší straně. Tihle kluci vědí, jak vyhrávat a jsem si jistý, že to vyřešíme," uvedl stále se usmívající Australan.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.