Nico Rosberg prozradil, že vývoj nového Mercedesu pro rok 2014 právě jde do své rozhodující fáze. Právě teď se tedy z velké části rozhoduje o formě Mercedesu v roce 2014.
Nico Rosberg letos vyhrál dvě Grand Prix, v tomto ohledu byl v roce 2013 úspěšnější pouze Sebastian Vettel. Nico Rosberg byl ale i tak v konečném pořadí až šestý. Rok 2013 hodnotí se smíšenými pocity. "Bohůžel jsem měl hodně smůly," řekl pro německý Auto Bild motorsport. "Loňský rok byl ale opravdu špatný. Proto je to velké zlepšení." Aby to bylo příští rok ještě lepší, tak musí už teď (pouhý týden po konci závodu v brazilském Sao Paolu) opět tvrdě pracovat.
"Teď musím svým inženýrům říci, co pro mě na novém autě bude opravdu důležité," říká s odkazem na velké změny pravidel pro rok 2014, na základě kterých se musí příští monoposty stavět od úplného základu nově. Není tedy divu, že k tomu chce Němec říci svůj názor: "Většina věcí pak už nejde zpětně změnit, když už jsou jednou udělány." U Mercedesu už rozhodující fáze vývoje začala. "Tato data přicházejí teď. Proto musím už teď jet na plný plyn pro rok 2014."
Dva hlavní rivalové v příští sezoně? (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Aby mohl Nico v příštím roce bojovat o titul, tak musí samozřejmě porazit svého týmového kolegu a pak také Sebastiana Vettela. "Věřím, že v příštím roce budeme moci bojovat s Red Bully o čelo. Oni jsou týmem, který musíme porazit. Sebastian je jezdcem, který musí být poražen. Ale i my se stále více zlepšujeme."
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.